Ovako ćete izbjeći blagdansko prejedanje i nakupljanje kilograma!

Ovako ćete izbjeći blagdansko prejedanje i nakupljanje kilograma!

Ovako ćete izbjeći blagdansko prejedanje i nakupljanje kilograma!
  • Objavljeno: Subota, 15.12.2018.
  • Broj pregleda: 778
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Ovako ćete izbjeći blagdansko prejedanje i nakupljanje kilograma!
Izvor slike: Depositphotos

Vrijeme je božićnih domjenaka i stalno nas netko nudi neodoljivim kolačima i ostalim delicijama. Pa kako onda ne nakupiti višak kilograma u blagdansko vrijeme?

Istraživanja pokazuju da nemamo naviku gubiti kilograme nakupljanje u zimskim mjesecima, a tada nastaje pravi problem. S vremenom samo gomilamo kilograme, što u konačnici može dovesti do pretilosti i brojnih zdravstvenih problema.

Na sreću, postoje trikovima kojima možemo izbjeći blagdansko prejedanje i izbjeći debljanje!

1. Brojite svaki zalogaj

Najbolji trik za umjereno jedenje je brojanje svakog zalogaja. Zalogaj može biti i kanape! Prilikom uzimanja svakog kanapea, spremite čačkalicu u džep i postavite si granicu!

2. Pojedite nešto prije odlaska na zabavu

Ako na zabavu idete siti, manja je vjerojatnost da ćete doći u napast isprobati sve delicije i na kraju se prejesti.

Ako ipak nećete moći odoljeti najdražim kolačićima, pripremite ovaj čaj!

3. Preusmjerite pažnju

Nemojte zabavu gledati samo kao priliku za konzumaciju hrane. Uživajte u društvu svojih prijatelja ili u plesu. Usredotočite se na bilo što osim hrane i kaloričnih alkoholnih napitaka.

4. Nadmudrite sami sebe

Ako je poslužen švedski stol, uzmite najmanji tanjur i birajte jednostavnija jela. Svježe voće, povrće i koktel od škampa su odličan izbor. Pripazite na kalorične umake!

5. Usporite tempo

Jeste li se ikada ograničili na to da ćete jesti samo prvih pola sata prilikom dolaska na zabavu? To je pogrešno! Obično u takvim situacijama pojedemo više nego što smo planirali! Radije usporite tempo i dobro sažvačite svaki zalogaj. Nakon svakog zalogaja odložite žlicu ili vilicu. To bi vas definitivno trebalo usporiti.

6. Ograničite alkohol

Izbjegavajte alkohol u većim količinama. Osim što ima puno kalorija, pod utjecajem alkohola ćete se teže kontrolirati apetit.

7. Ne isprobavajte hranu dok kuhate

Naravno da ćete ponekad morati isprobati što ste skuhali, ali ograničite isprobavanje. Stavite zalogaj u pola žličice i to bi trebalo biti dovoljno da primijetite nedostaje li neki začin.

8. Birajte deserte

Kada je riječ o desertima, budite izuzetno oprezni i izbirljivi. Birajte manje zalogaje i uzmite samo ono što vam izgleda senzacionalno.

9. Donesite vlastitu poslasticu

Ako idete na zabavu, ponesite vlastiti niskokalorični desert i držite se njega.

10. Šetnja je ključna

Napravite novu tradiciju za blagdane! Organizirajte obiteljsku šetnju. Osim što ćete izgubiti dodatne kalorije, šetnja će vas odvući od stola prepunog primamljivih delicija.

Vezani sadržaj:

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije