Ovu hranu spremate na pogrešan način!

Ovu hranu spremate na pogrešan način!

Ovu hranu spremate na pogrešan način!
  • Objavljeno: Utorak, 05.06.2018.
  • Broj pregleda: 632
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Ovu hranu spremate na pogrešan način!
Izvor slike: Depositphotos

Kad je riječ o hrani većina ljudi će se složiti da neku hranu preferira ili ne. No, postoji još jedan važan segment vezan uz hranu, a to je pravilan način spremanja i konzumacije određene namirnice koji je potreban da biste iskoristili sve prednosti koje vam neka namirnica nudi.

Pazite ovo: mlijeko insekata je nova superhrana!

Stvari poput metode kuhanja i zrenja, kombiniranja okusa pa čak i vlastite crijevne flore mogu utjecati na vašu korist od određenih namirnica. Zato pogledajte spremate li ovu hranu na ispravan način ili trebate promijeniti način kuhanja kako biste dobili ono najbolje i najzdravije od namirnice.

Mrkve

Sljedeći put kad budete pravili jela od mrkve i prerežete ih, sjetite se da na taj način uništavate sve dobro iz mrkve. Mrkva veće površine ispušta više hranjivih tvari, što znači da, nakon pranja i čišćenja, cijelu mrkvu trebate ubaciti vodu, bez dodatnog rezanja, a preporučuje se da ju ostavite napola sirovu.

Čaj

Ako želite visoku apsorpciju hranjivih tvari iz čaja, nemojte nipošto slijediti britanski primjer i dodavati mlijeko u čaj. Na taj se način oduzimaju neke od kardiovaskularnih pogodnosti koje čaj daje, a ako ne možete piti čaj bez dodataka, dodajte prirodna sladila i limun koja će povećati bioraspoloživost hranjivih tvari u napitku.

Češnjak

Češnjak nemojte rezati, smrvite ga. Smrvljeni češnjak ostavite barem deset minuta prije upotrebe jer tako oslobađate enzime koji pomažu smanjiti rizik od kardiovaskularnih bolesti tako što čine trombocite manje ljepljivima pa se oni lakše kreću kroz kardiovaskularni sustav.

Preljev za salatu

Nemasni dressing činiti se kao dobra ideja za mršavljenje, ali možda i nije najbolje rješenje. Kad svom povrću dodate zdrave masnoće, u konačnici dobijete više hranjivih tvari iz vaše salate, posebice luteina, likopena, beta-karotena i zeaksantina.

Jabuke i kruške

Dopustite da plod malo sazre jer tako dozvoljavate razgradnju klorofila u zrenju jabuka i krušaka, koji zauzvrat proizvodi više visoko aktivnih antioksidansa u plodu.

Brokula

Brokula je, bez sumnje, jedna od najboljih namirnica za prevenciju određenih vrsta raka poput raka dojke i kože, a način pripreme razlikuje se u svijetu. Već nekoliko godina zna se da je prženje je najgori način kuhanja, a parenje najbolja metoda jer u potpunosti čuva zdrave komponente brokule koje se bore protiv raka. Osim toga, dodavanje pikantne hrane u brokulu povećava njenu sposobnost u borbi protiv raka.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije