25 minuta šetanja dnevno je dovoljno za dulji život

25 minuta šetanja dnevno je dovoljno za dulji život

25 minuta šetanja dnevno je dovoljno za dulji život
  • Objavljeno: Srijeda, 02.09.2015.
  • Broj pregleda: 76
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Svakodnevno brzo hodanje u trajanju od 25 minuta je dovoljno da rizik od nastanka srčanih bolesti smanjite za čak 50%, otkrivaju nam to znanstvenici iz Njemačke.

Znanstvenici ističu da čak i oni koji započnu sa svakodnevnom šetnjom tek u trećoj životnoj dobi, mogu uživati u prednostima šetanja za zdravlje.

Nakon šest mjeseci redovitog vježbanja, rezultati istraživanja su pokazali da bilo koji oblik tjelovježbe (aerobni, intervalni treninzi visokog intenziteta, treninzi snage) ima pozitivan učinak na zdravlje i sudjeluju u zaštiti DNA.

Prethodna istraživanja su pokazala da svakodnevna tjelovježba može produljiti životni vijek, a ovim istraživanjem smo to iznova potvrdili, izjavio je prof. Sanjay Sharma.

Znanstvenici preporučuju svim osobama, a naročito onima koje pate od kardiovaskularnih bolesti, da povećaju razinu fizičke aktivnosti, ali uz prethodno savjetovanje s liječnikom. Svoj životni vijek možete dodatno produljiti usvojite li zdravije životne navike. Više o tome možete pročitati ovdje.

Najčitanije zanimljivosti