3 sastojka za zdrav ručak

3 sastojka za zdrav ručak

3 sastojka za zdrav ručak
  • Objavljeno: Četvrtak, 23.08.2012.
  • Broj pregleda: 5.325
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Doručak treba biti hranjiv i opskrbiti nas energijom koja nam je potrebna za početak dana. Ručak, s druge strane, treba omogućiti tijelu da ima dovoljno energije za ostatak dana, da ne osjeća popodnevni umor te da ne žudi za grickalicama.

Kada pokušavate smršaviti, svaki obrok i svaka kalorija su važni. Možete pripremiti lagan, ali hranjiv ručak koristeći 3 zdrava sastojka, bez obzira na to gdje jedete - u uredu ili doma.

Provjerite jednostavne recepte za zdrav doručak od zobenih pahuljica!

Povrće

U vašem ručku povrća treba biti najviše. Izbor je jako velik pa se odlučite za nešto vama ukusno i pristupačno. Vlakna koja ćete dobiti iz povrća će vas duže držati sitima i potaknuti gubitak kilograma.

Proteini

Dodavanje proteina u ručak će pomoći da se osjećate duže sitima za razliku od ugljikohidrata i masti. Što se namirnica tiče, izaberite tofu, piletinu, ribu ili grah.

Kruh od cjelovitih žitarica

Kruh od cjelovitih žitarica će pomoći da smanjite postotak masti u tijelu i smršavite na području trbuha. Pojedite barem 3 porcije cjelovitih žitarica dnevno. Šnita kruha od cjelovitih žitarica je jedna porcija, a preostale potražite u zobi, bulguru, smeđoj riži i slično.

Saznajte što ne biste smjeli doručkovati!

Stručnjaci savjetuju osobama koje vrijeme ručka provode u uredu da pripreme sendvič od ovih sastojaka. Odaberite pecivo od cjelovitih žitarica, dodajte malo povrća i primjerice file od pilećih prsa. Nemojte koristiti suvišne izvore kalorija kao što je majoneza.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti