3 savjeta za bolju potrošnju kalorija!

3 savjeta za bolju potrošnju kalorija!

3 savjeta za bolju potrošnju kalorija!
  • Objavljeno: Subota, 28.05.2016.
  • Broj pregleda: 1.137
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Tjelovježba je ključna za postizanje i zadržavanje zdrave tjelesne težine. Ako imate problema s mršavljenjem, donosimo vam savjete koji će vam pomoći u povećanju potrošnje kalorija i bržem uklanjanju suvišnih kilograma.

Vježbajte u jutarnjim satima

Istraživanja su pokazala da sagorijevamo više kalorija kada vježbamo u jutarnjim satima. Osim što ćete potrošiti više kalorija, vježbanje u jutarnjim satima će povećati razinu energije, koncentraciju i pamćenje.

Povećajte intenzitet tjelovježbe

Da biste nastavili trošiti kalorije je potrebno s vremena na vrijeme povećavati intenzitet vježbanja. Ovo naročito trebate prakticirati kada radite aerobne vježbe. Jedan od najboljih načina povećanja potrošnje kalorija je izmjenjivanje intenziteta vježbanja. Primjerice, 1 minutu trčite što brže možete, a sljedeće 3 trčite laganijim tempom.

Radite vježbe snage

Što više mišićnog tkiva imate, to će vaše tijelo sagorijevati više kalorija u stadiju mirovanja. Vježbe snage su jednako važne kao i aerobne vježbe, a istraživanja su pokazala da izvođenjem vježbi snage možete smanjiti rizik od nastanka bolesti koštanog sustava.

Saznajte kako potrošiti 60% više kalorija tijekom vježbanja!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti