3 slatke prednosti trešanja

3 slatke prednosti trešanja

3 slatke prednosti trešanja
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 09.06.2014.
  • Broj pregleda: 811
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Trešnje su slatke, osvježavajuće i zdrave. Početak sezone trešanja označava početak ljeta. Trešnje ne sadrže masti, kolesterol i sol. Jedna šalica trešanja sadrži manje od 90 kalorija i čak 3 grama vlakana. Zadovoljit će 16% od ukupne preporučene dnevne doze vitamina C. Dobar su izvor vitamina A, kalija, kalcija, proteina i željeza.

Provjerite kako sok od trešanja smanjuje krvni tlak!

Pospješuju sagorijevanje masti

Nekoliko istraživanja je pokazalo da trešnje mogu pospješiti sagorijevanje masti, naročito na području trbuha. Trešnje će smanjiti razinu kolesterola i triglicerida. Također, reguliraju razinu šećera u krvi, zbog čega se smanjuje rizik od nastanka žudnje za hranom. Odlične su za prevenciju pretilosti i dijabetesa tipa 2.

Smanjuju rizik od nastanka srčanog udara

Trešnje imaju protuupalno djelovanje i mogu pomoći u prevenciji nakupljanja plaka u krvnim žilama i nastanku krvnih ugrušaka. Reguliraju razinu kolesterola u krvi, krvnog tlaka i pomažu u boljoj kontroli razine šećera, što može pospješiti kvalitetu života dijabetičara.

Ekstrakt cvijeta trešnje pospješuje zdravlje kože!

Pospješuju kvalitetu sna

Samo 30 mililitara soka od trešnje u razdoblju od 1 sat prije odlaska u krevet može značajno pospješiti kvalitetu sna. Trešnje pospješuju oslobađanje melatonina, hormona koji je zaslužan za osjećaj pospanosti i neophodan za kvalitetan i nesmetan san.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti