3 vježbe za kroničnu bol

3 vježbe za kroničnu bol

3 vježbe za kroničnu bol
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 09.09.2013.
  • Broj pregleda: 355
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Prethodna su istraživanja pokazala da sve veći broj osoba pati od fibromijalgije, poremećaja koji uzrokuje bolove u mišićima, zglobovima i tkivu i stvara osjećaj kroničnog umora.

Za fibromijalgiju je svaki oblik tjelovježbe dobar jer će smanjiti bol i ukloniti osjećaj napetosti. No, američki znanstvenici, čije je istraživanje objavljeno u časopisu Strength and Conditioning Journal, ističu da su neke vrste tjelovježbe naročito dobre za kroničnu bol.

Vježbe u vodi, pilates, tai chi i joga će u znatno kraće vrijeme pružiti znatno više olakšanja. Znanstvenici su dokazali da osobe, koje 2 do 3 puta tjedno vježbaju u vodi, prakticiraju tai chi, jogu ili pilates osjećaju značajno olakšanje već nakon 4 do 6 tjedana.

Kako biste do rezultata što prije došli, pratite sljedeći plan vježbanja:

  • Vježbanje u vodi: 30 do 60 minuta, 3 puta tjedno
  • Tai chi: 60 do 90 minuta, 2 puta tjedno
  • Pilates: 60 minuta, 3 puta tjedno

Naravno, neće sve vježbe dati jednak rezultat. Uspjeh ovisi o dobi i cjelokupnom zdravlju osobe. Prije početka redovitog vježbanja se svakako posavjetujte s liječnikom koji će vam pomoći da odaberete vježbu koja najbolje odgovara vašim potrebama.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti