Ako pokušavate smršaviti, probajte se dobro naspavati

Ako pokušavate smršaviti, probajte se dobro naspavati

Ako pokušavate smršaviti, probajte se dobro naspavati
  • Objavljeno: Petak, 01.04.2011.
  • Broj pregleda: 3.668
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Možete udvostručiti šanse za dostizanje svoje ciljne težine ako noću spavate između šest i osam sati.

Ako spavate više, postat ćete previše neaktivni, a ako spavate manje, razina stresa će se povećati uz dodatnu želju za nezdravom hranom.

Istraživanje iz Portlanda u SAD-u, utvrdilo je kako ljudi koji pokušavaju izgubiti najmanje 5 kilograma, imaju veću vjerojatnost da će uspjeti ako imaju niže razine stresa i ako normalno spavaju.

Saznajte što je najbolje za mršavljenje!

Gotovo 500 pretilih odraslih osoba s prosječnom dobi od 55 godina je sudjelovalo u ovom istraživanju.

Volonteri su zamoljeni da prisustvuju na 22 savjetovanja, smanje svoju dnevnu prehranu za 500 kalorija i povećaju količinu vježbanja na najmanje tri sata tjedno.

Također su morali voditi dnevnik svojih navika, uključujući i njihove obrasce spavanja i razine stresa.

Nakon šest mjeseci, 60 posto sudionika je izgubilo barem 5 kilograma.

Istraživači su otkrili kako je bila veća vjerojatnost da će uspješni volonteri izvijestiti da su spavali između šest i osam sati svake noći.

Gotovo tri četvrtine volontera koji su imali i niske razine stresa i šest do osam sati sna tijekom noći, imali su veću vjerojatnost da će smršavjeti ciljanih 5 kilograma.

Također su imali dva puta veću vjerojatnost za uspjehom za razliku od volontera koji su izvijestili najviše razine stresa i koji su spavali šest ili manje sati tijekom noći.

Pripremite alkalnu vodu koja potiče mršavljenje i uklanja umor!

„Ovo istraživanje očito pokazuje da kad ljudi pokušavaju smršavjeti, možda trebaju razmišljati o dovoljnoj količini sna i smanjenju stresa," objašnjava glavni autor dr. Charles Elder, a prenosi Telegraph.

„Neki ljudi jednostavno moraju početi razmišljati o skraćivanju svojeg rasporeda i ranijeg odlaženja u krevet. A drugi će možda otkriti kako tjelovježba može smanjiti stres i pomoći pri boljem spavanju."

„Za neke ljude opet bolje djeluju drugačije tehnike, naprimjer meditacija također može biti korisna."

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti