Brzo mršavite uz brzo hodanje!

Brzo mršavite uz brzo hodanje!

Brzo mršavite uz brzo hodanje!
  • Objavljeno: Četvrtak, 20.07.2017.
  • Broj pregleda: 1.162
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Pješačenje je najjednostavniji i najzdraviji oblik kretanja. Ako ubrzate tempo, možete dodatno poboljšati zdravlje cijelog organizma, kondiciju i skinuti suvišne kilograme. Osobe koje su u svoju svakodnevnicu uključile brzo hodanje, jačaju kardiovaskularni sustav i sprječavaju demenciju. Stručnjaci preporučuju oko 10.000 koraka, a većina nas napravi oko 4.5000.

Za mršavljenje je potrebno prijeći 16.000 koraka.

Provjerite zašto je hodanje bolje od trčanja!

Za adekvatno mršavljenje, trebate svladati pravilnu tehniku brzog hodanja:

Hodajte uspravno

Ramena povucite unazad i opustite ih, izbacite prsa, uvucite trbuh i podvucite kukove. Na taj način ćete spriječiti ozljede kralježnice i rasteretiti zglobove.

Savijte ruke pod 90 stupnjeva i ne zaboravite mahati rukama dok hodate

Na taj način ćete brže hodati i trošiti više kalorija. Mašite rukama naizmjence naprijed i natrag. Nikako ne ispred tijela jer biste na taj način mogli usporiti tempo.

Pazite na trbušne mišiće

Stisnite trbušne mišiće i hodajte bez trzanja, jer bi to moglo zatvoriti dijafragmu i onemogućiti pravilno disanje.

Pravilno hodajte

Odgurujte se nožnim prstima, stopalo spuštajte prvo na petu, a zatim stanite na puno stopalo. Ponovo se odgurnite nožnim prstima i ponavljajte ovu tehniku dok hodate.

Početnici

  • Od ponedjeljka do subote: šetnja u trajanju od 10 minuta uz umjereni tempo.
  • Nedjelja: hodajte umjerenim tempom 20 minuta.

Prosječna kondicija

  • Ponedjeljak: ostalo
  • Od utorka do petka: 25 minuta šetnje umjerenim tempom. Idući dan 30 minuta i tako naizmjence mijenjajte prijeđene minute iz dana u dan.
  • Subota: brzi hod u trajanju od 20 minuta.
  • Nedjelja: umjereni tempo hodanja u trajanju od 45 minuta.

Napredni

  • Ponedjeljak: odmor.
  • Od utorka do petka: hodajte 45 minuta umjerenim tempom, idući dan hodajte 50 minuta i mijenjajte tako iz dana u dan.
  • Subota: 50 minuta brze šetnje.
  • Nedjelja: 60 minuta hodanja umjerenim tempom.
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti