Embrace German Nature: otkrivanje očaravajućih prirodnih krajolika Njemačke

Embrace German Nature: otkrivanje očaravajućih prirodnih krajolika Njemačke

Embrace German Nature: otkrivanje očaravajućih prirodnih krajolika Njemačke
  • Objavljeno: Srijeda, 06.07.2022.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: GNTB; autor: Günter Standl (uspon Saar-Hunsrück)

Kategorija: Zanimljivosti

Održivo putovanje i odmor usmjeren na prirodu trend je u sve većem porastu. Njemačka turistička zajednica (DZT) provela je anketu među 259 predsjednika uprava i voditelja ključnih kupaca u djelatnosti međunarodnog putničkog prijevoza, čiji su rezultati pokazali da tri četvrtine njih očekuje porast potražnje u ovom segmentu tijekom iduće tri godine. DZT je uočio ovaj trend i osmislilo globalnu kampanju Embrace German Nature.

Petra Hedorfer, glavna izvršna direktorica DZT-a: "Nakon dvije godine pandemije koronavirusa ljudi veći naglasak stavljaju na svoj utjecaj koji imaju u ulozi putnika, i to na održivost i na svoju želju za doživljajem netaknute prirode. Embrace German Nature nastavak je našeg niza marketinških kampanja u kojima redovito naglasak stavljamo na prirodu i rekreaciju te na održivost kao ključne elemente našega brenda. Prema podatcima istraživačko-konzultantske tvrtke IPK International, Njemačka je među Europljanima već sada druga najpopularnija destinacija u svijetu kada je riječ o putovanjima temeljenima na doživljajima u prirodi. Rezultati ankete Destination Brand 21, koju je provela konzultantska tvrtka Inspektour, pokazuju da važna izvorna tržišta receptivnog turizma u Njemačkoj ovu zemlju vide kao destinaciju izvrsnu za bijeg na selo i održivi odmor. Naš je cilj nastaviti graditi na temelju ove pozicije promoviranjem odmora u ruralnim regijama, duljih boravaka i održivog turizma."

Foto (s lijeva na desno): Snježana Slijepčević (asistentica veleposlanika), Cristian Sallai (DZT), Mr Harald Sieber – zamjenik veleposlanika Njemačke u Hrvatskoj, Maja Lunić (DZT), Sanja Berc (PR Njemačkog veleposlanstva u Hrvatskoj), autor: Dražen Kokorić

Kampanja Embrace German Nature predstavlja karakteristične krajolike kako bi se ljubitelje prirode i slobodnog vremena potaknulo i nadahnulo da posjete Njemačku. Naglasak je na doživljajima vezanim za očaravajuće krajolike ove zemlje i istraživanju nekih od manje poznatih regija, a sve u sklopu autentičnog i pojedinačno prilagođenog doživljaja.

Središnji je element kampanje sačinjen od kreativnog sadržaja koji se prezentira na mikrostranici koja je središnje mjesto za inspiraciju. Na mrežnom se mjestu nalazi i videozapis o kampanji. Za provođenje kampanje DZT se služi novim digitalnim alatom. U videozapisima će se prvi put koristiti 8D zvuk, kojim se omogućuje da zvukovi s mora, planina, šuma i livada, rijeka i jezera budu simulirani iz osam različitih smjerova.

Zanimljivi podaci o Njemačkoj kao destinaciji za ljubitelje prirode

Trend putovanja koji se temelji na doživljajima u prirodi u sve je većem porastu:

  • Među Europljanima koji putuju po cijelome svijetu Njemačka se našla na drugome mjestu ljestvice destinacija za putovanja koja se temelje na doživljajima u prirodi.
  • Izleti usmjereni na doživljaje u prirodi druga su najpopularnija vrsta odmora za posjetitelje Njemačke (35 posto).
  • Putovanja usmjerena na doživljaje u prirodi jedna su od vrsta odmora za koju se vjeruje da će u budućnosti najvjerojatnije imati još istaknutiju ulogu.
  • Za sedam osnovnih europskih tržišta ukupan broj potencijalnih putnika zainteresiranih za "provođenje vremena u prirodi" je 65,8 milijuna, dok je 46,6 milijuna njih zainteresirano za "odmor na selu".
  • Izvješće o održivom putovanju koje je 2021. godine objavila stranica Booking.com.
    • Čak 83 posto ispitanih smatra da je održivo putovanje od ključne važnosti.
    • Njih 61 posto kaže da je pandemija pojačala njihovu želju za održivijim putovanjima u budućnosti.

Planinski park UNESCO-ve svjetske baštine Wilhelmshöhe, Akvadukt, lookphotos; autor: Guenther Bayerl

Njemačka kao vrhunska destinacija za ljubitelje prirode

  • Trećina kopnene površine Njemačke nalazi se pod posebnom zaštitom kao park prirode ili nacionalni park
    • 16 nacionalnih parkova
    • 104 parka prirode
    • 16 UNESCO-ovih rezervata biosfere
    • 3 UNESCO-ova mjesta svjetske prirodne baštine
    • 300.000 km označenih pješačkih staza te više od 76.000 km dugih biciklističkih staza
    • Više od 350 certificiranih spa i zdravstvenih resorta
    • Više od 100 panoramskih i tematskih staza
    • 13 vinorodnih regija

Turistička infrastruktura:

  • 14 mjesta u Njemačkoj certificirano kao održiva turistička destinacija
  • Svi InterCity i InterCityExpress vlakovi njemačkoga željezničkog operatora Deutsche Bahna voze na zeleni električni pogon
  • Više od 1300 certificiranih mogućnosti smještaja za održivi odmor
  • Oko 1500 smještajnih kapaciteta nosi oznaku potvrde kvalitete Wanderbares Deutschland, što znači da s osobitom ljubaznošću dočekuju šetače
  • 5800 biciklistima prilagođenih pružatelja smještaja Bed & Bike

S više od 30 posto kopnene površine pod posebnom zaštitom kao park prirode ili nacionalni park Njemačka je idealna destinacija za odmor u srcu prirode.

Turistička organizacija Njemačke

DZT (Deutsche Zentrale für Tourismus) je nacionalna turistička organizacija koja ima za cilj predstavljanje Njemačke kao turističkog odredišta. DZT ima sjedište u Frankfurtu na Majni i radi po nalogu Saveznog ministarstva za ekonomske poslove i klimatske akcije (BMWK), na osnovi odluke njemačkog Parlamenta. DZT kreira i provodi strategije i aktivnosti radi njegovanja pozitivnog imidža Njemačke kao turističkog odredišta u inozemstvu i poticanja turističkih posjeta Njemačkoj.

DZT je kreirala trostruku strategiju oporavka za nadilaženje izazova pandemije COVID-19:

  • Podizanje svijesti o brendu Destination Germany i poboljšanje profila brenda
  • Podrška turističkoj industriji, kojom dominiraju mala i srednja poduzeća, upravljanjem odnosima i razmjenom znanja
  • Razvoj akcijskih planova zasnovanih na rezultatima provedenih ciljanih istraživanja tržišta i tekućih analiza o utjecaju koronavirusa.

Embrace German Nature – press event u Zagrebu, autor: Dražen Kokorić

Fokus na digitalizaciji i održivosti

DZT promiče perspektivni i održivi turizam u skladu s ciljevima njemačke vlade. Fokus je na digitalizaciji i održivosti.

Održivost je glavna sveobuhvatna tema već više od jednog desetljeća i za nas predstavlja strateško pitanje u svim područjima organizacije. Naša organizacija slijedi strategiju od tri stupa koja kombinira razmjenu znanja s vanjskim partnerima i popratnu strategiju komunikacije s našom internom inicijativom za održivost. DZT promiče odgovorni turizam, ključno područje rasta, predstavljajući Njemačku kao održivo i inkluzivno odredište na međunarodnom tržištu. Ovo je posebno važno jer je pandemija COVID-19 ubrzala globalni pomak u vrijednostima turista prema većoj društvenoj i ekološkoj odgovornosti.

DZT je pionir kada je riječ o korištenju suvremenih tehnologija (virtualne, proširene i izmijenjene stvarnosti), glasovnih asistenata i drugih konverzacijskih sučelja i aplikacija umjetne inteligencije kao što su chatbotovi. Da bi osigurao vidljivost turističkih ponuda na marketinškim platformama zasnovanim na umjetnoj inteligenciji, DZT koordinira projekt otvorenih podataka njemačke turističke industrije čiji je cilj razviti grafikon turističkog znanja. DZT ima 27 predstavništava u čijoj su nadležnosti tržišta širom svijeta. Sjedište DZT-a je u Frankfurtu.

Vitashop
Najčitanije zanimljivosti