Hoće li vježbanje navečer narušiti kvalitetu sna?

Hoće li vježbanje navečer narušiti kvalitetu sna?

Hoće li vježbanje navečer narušiti kvalitetu sna?
  • Objavljeno: Srijeda, 12.03.2014.
  • Broj pregleda: 231
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Postoje razne teorije o tome kada je najbolje vrijeme za vježbanje. Jedna od njih je da nije dobro vježbati u večernjim satima jer time možete narušiti kvalitetu sna.

Novo istraživanje, objavljeno u časopisu Sleep Medicine, otkriva da vježbanje u večernjim satima neće narušiti kvalitetu sna, već ju može i pospješiti.

U istraživanju je sudjelovalo 1000 odraslih osoba koje su ispunjavale upitnik s pitanjima o učestalosti vježbanja, kvaliteti sna i razdoblju dana tijekom kojega vježbaju.

Saznajte zašto ste umorni dok vježbate!

Osobe, koje su vježbale u jutarnjim satima, su imale za 88% bolju kvalitetu sna od osoba koje nisu vježbale uopće.

Također, osobe, koje su vježbale u večernjim satima, nisu osjećale nikakve negativne posljedice na kvalitetu sna, čak i kod osoba koje uobičajeno imaju problema sa spavanjem.

Istina, postoji pravilo da ne bismo trebali vježbati unutar 4 sata prije spavanja jer tjelovježba razbuđuje i podiže razinu energije, što nam definitivno nije potrebno kada želimo zaspati.

Ipak, znanstvenici su ustanovili da osobe, koje vježbaju u večernjim satima, pa i neposredno prije spavanja, svejedno imaju bolju kvalitetu sna od osoba, koje ne vježbaju uopće.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti