Hrana koja potiče dobro raspoloženje

Hrana koja potiče dobro raspoloženje

Hrana koja potiče dobro raspoloženje
  • Objavljeno: Nedjelja, 04.10.2015.
  • Broj pregleda: 331
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Istraživanja su pokazala da neke namirnice značajno utječu na vaše raspoloženje, ublažiti anksioznost i potaknuti oslobađanje hormona sreće. Otkrijte koji su najčešći uzroci lošeg raspoloženja.

Čokolada

Čokolada je odličan izvor antioksidanata i potiče oslobađanje endorfina, dopamina i serotonina. To su neurotransmiteri koji potiču dobro raspoloženje. No, neće sve vrste čokolade imati ovakvo djelovanje. Konzumirajte isključivo čokoladu koja sadrži barem 70% kakaa.

Avokado

Odličan je izvor proteina i nezasićenih masnih kiselina. Zahvaljujući visokom udjelu vitamina B kompleksa, avokado će spriječiti nagle promjene raspoloženja. Avokado potiče oslobađanje serotonina, a istovremeno vas drži dulje sitima.

Bobičasto voće

Sadrže prirodne šećere i visok udio antioksidanata. Odlične su za brzo podizanje razine energije i koncentracije. Sve vrste bobičastog voća su zdrave, ali borovnice daleko prednjače zbog visokog udjela antocijanina.

Orasi

Sadrže omega 3 masne kiseline koje potiču oslobađanje dopamina i serotonina. Istraživanja su pokazala da orasi mogu poboljšati kvalitetu sna i pomoći u prevenciji pada kognitivnih funkcija. Masna riba, sjemenke lana ili chia sjemenke su također odličan izbor.

Više o hrani koja popravlja raspoloženje pročitajte ovdje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti