Hranom do bolje koncentracije

Hranom do bolje koncentracije

Hranom do bolje koncentracije
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 13.08.2012.
  • Broj pregleda: 2.400
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Osim redovitog sna, tjelovježbe i uravnotežene prehrane, postoje stvari koje će vašu koncentraciju učiniti još boljom.

Orasi

Izvor oleinske kiseline i mononezasićenih masnih kiselina, slično maslinovom ulju. Također u svom sastavu imaju veliku razinu vitamina E, cinka, magnezija, selena i vlakana. Osim pomoći s koncentracijom, orah može igrati ulogu u prevenciji dijabetesa tipa 2 i bolesti srca.

Lješnjaci

Odličan su izvor omega 3 masnih kiselina koje pomažu kod obavljanja mentalnih funkcija. Sadrže visoku razinu kalija, željeza, cinka, magnezija i vitamina E, koji mogu spriječiti bolesti srca i demenciju.

Bademi

Bademi su odličan izvor mononezasićenih masnih kiselina, magnezija, vitamina B i minerala koji podržavaju obavljanje funkcija mozga, stoga su definitivno na listi hrane koja je odlična za koncentraciju.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti