I zalogaji "s nogu" mogu biti zdravo pripremljeni

I zalogaji "s nogu" mogu biti zdravo pripremljeni

I zalogaji "s nogu" mogu biti zdravo pripremljeni
  • Objavljeno: Utorak, 26.05.2009.
  • Broj pregleda: 504
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

...punjenim lisnatim pecivima, krafnama, zapečenim sendvičima, masnim grickalicama, čokoladicama...

A upravo njih treba izbjegavati jer obiluju “praznim” kalorijama bez korisnih hranjivih tvari.

Za zdravu energiju i dobru probavu najbolji su svježe voće i povrće jer imaju malo kalorija, a mnogo hranjivih tvari i dijetalnih vlakana. Preporučuju se i jogurt i svježi nemasni sir. Oprez s voćnim jogurtima i mliječnim desertima jer sadrže dosta šećera! U zalogajnicama birajte svježe salate, a volite li grickalice, umjesto masnog čipsa odaberite krekere od cjelovitih žitarica, sjemenke i orašaste plodove (ali ne pržene) i sušeno voće (ali bez šećera). Energetske pločice i müsli nerijetko sadrže mnogo šećera, pa pažljivo proučite sastojke prije odabira.

Najlakše je kontrolirati kakvoću sastojaka i energetsku vrijednost zalogaja ako ih pripremite u kući. U posudici za hranu možete ponijeti na posao maštovite i energizirajuće salate od voća, povrća, sira, bijelog mesa, integralne tjestenine, maslinova ulja, začinskog bilja... Sendviče slažite od integralnog kruha i dijetalnih sireva, salama i namaza s manje kalorija.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti