Iskoristite 3 najbolja vitamina za jačanje imuniteta!

Iskoristite 3 najbolja vitamina za jačanje imuniteta!

Iskoristite 3 najbolja vitamina za jačanje imuniteta!
  • Objavljeno: Subota, 16.12.2017.
  • Broj pregleda: 1.516
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Iskoristite 3 najbolja vitamina za jačanje imuniteta!
Izvor slike: Depositphotos

Možemo reći da je stara izreka koja kaže „jedna jabuka na dan, tjera doktora iz kuće van“, istinita! Namirnice koje obiluju hranjivim tvarima, vlaknima i vitaminima, idealne su za jačanje imunološkog sustava.

Ako želite direktno utjecati na jačanje imuniteta, evo koje vitamine morate unijeti u organizam!

Vitamin C

Nedostatak vitamina C može oslabiti naš imunitet uslijed čega postajemo podložniji bolestima. Dnevni unos vitamina C nužan je za zdravlje jer ga naše tijelo ne proizvodi ni pohranjuje. Dobra vijest je da je vitamin C nalazi u većini namirnici, stoga ga nije potrebno dodatno unositi, osim ako liječnik ne savjetuje drugačije. Namirnice bogate vitaminom C su:

  • limun,
  • naranče,
  • grejp,
  • mandarine,
  • jagode,
  • paprika,
  • špinat,
  • kelj,
  • brokula,
  • kiselo zelje.

Vitamin B6

Vitamin B6 služi kao potpora biokemijskim reakcijama imunološkog sustava. Hrana bogata ovim uključuje sljedeće namirnice:

  • piletina,
  • losos,
  • tuna,
  • iznutrice (osobito jetra i bubrezi),
  • kvasac,
  • banane,
  • špinat ,
  • grožđice,
  • soja,
  • jaja,
  • mlijeko,
  • krumpir.

Isprobajte ove ukusne GINGER + B6 vitamin tablete za žvakanje!

Vitamin E

Ovaj vitamin je snažan antioksidansi pomaže tijelu u borbi s infekcijama. Namirnice bogate vitaminom E su:

  • bademi,
  • blitva,
  • orasi,
  • suncokretove sjemenke,
  • špinat,
  • peršin,
  • avokado,
  • masline.
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti