Isprobajte ove namirnice koje sadrže probiotike!

Isprobajte ove namirnice koje sadrže probiotike!

Isprobajte ove namirnice koje sadrže probiotike!
  • Objavljeno: Srijeda, 19.10.2016.
  • Broj pregleda: 1.437
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Jogurt

Jogurt je jedan od najpoznatijih izvora probiotika, dobrih bakterija koje održavaju zdravu ravnotežu u crijevima.

Kiseli kupus

Odaberite nepasterizirani jer pasterizacija ubija aktivne, dobre bakterije.

Miso juha

Miso juha se radi od fermentirane soje, a osim probiotika sadrži vitamin B i antioksidanse.

Provjerite što trebamo znati o probioticima!

Mekani sirevi

Mekši sirevi, poput gaude, potiču imunološki sustav i sadrže probiotike.

Kefir

Gusti, kremasti i reski kefir sadrži probiotike.

Kiselo tijesto za kruh

Poznato kiselo tijesto bogat je izvor probiotika koji pomažu probavi.

Acidofilno mlijeko

Odaberete li acidofilno mlijeko ili mlaćenicu koja je uzgajana s bakterijama mliječne kiseline, naići ćete na pravi izvor probiotika.

Pripremite probiotski zimski smoothie!

Kiseli krastavci

Odaberite prirodno fermentirane krastavce gdje ocat nije korišten u procesu kiseljenja.

Probiotik kao dodatak prehrani

Probiotike možete koristiti i u obliku kapsula, tableta, praška i u tekućem obliku. Prije uzimanja ove vrste probiotika, posavjetujte se sa svojim liječnikom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti