Isprobajte ovu jednostavnu vježbu za uspravno držanje!

Isprobajte ovu jednostavnu vježbu za uspravno držanje!

Isprobajte ovu jednostavnu vježbu za uspravno držanje!
  • Objavljeno: Utorak, 27.09.2016.
  • Broj pregleda: 3.807
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Istezanje leđa je poznata vježba za uspravno držanje koja trenutno uklanja bol. Ova vježba posebno se preporuča ljudima koji vode sjedilački način života.

Možete ju raditi i više puta tijekom dana, odnosno svaki put kada osjetite bolu leđima.

Lezite na trbuh i postavite čelo na ručnik ili prostirku. Ispružite ruke uz tijelo i pritisnite dlanove na bedra. Ispravite laktove. Skupite noge, ispružite i zategnite stopala iza sebe.

Duboko udahnite i uz polagani izdah podignite samo glavu, prsa i gornji dio trbuha. Uz lagani udisaj se vratite u početni položaj.

Isprobajte ove vježbe istezanja za bolove u leđima!

Ponovite vježbu 10 puta.

Radite ovu vježbu 3 puta tjedno.

Istezanje leđa učvršćuje stražnjicu, leđa i trbušne mišiće i pozitivno utječe na unutrašnje organe.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti