Za zdravije srce jedite bobičasto voće!

Za zdravije srce jedite bobičasto voće!

Za zdravije srce jedite bobičasto voće!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 21.08.2017.
  • Broj pregleda: 318
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Nedavno istraživanje je pokazalo da ovo čudesno voće može značajno smanjiti rizik od nastanka srčanog udara.

Kupine

Ove ukusne bobice su odličan izvor polifenola koji sprječavaju nastanak karidovaskularnih bolesti i nekih vrsta raka.

U usporedbi s ostalim voćem, kupine su odličan izvor vlakana. Naime, samo 1 šalica (250ml) kupina sadrži čak 7 grama vlakana, a preporučena dnevna doza je između 25 do 35 grama. Bogat su izvor vitamina C, sadrže željezo, kalcij i vitamin A.

Kupine možete konzumirati na razne načine. Svježe i zaslađene medom, možete napraviti kolač od kupina ili ih pomiješati s jogurtom i uživati u odličnom međuobroku.

Borovnice

Konzumiranje borovnica može poboljšati vaše pamćenje. One sadrže visoku razinu spojeva koji će proširiti arterije i poboljšati protok krvi.

Bogat su izvor antioksidansa, imaju malu razinu masti, ne sadrže zasićene masne kiseline, a obiluju vlaknima i vitaminom C. Nije ni čudno što smanjuju rizik od nastanka srčanog udara.

Popijte smoothie od chia sjemenki, borovnica i jogurta!

Jagode

One će poboljšati rad kardiovaskularnog sustava. Obiluju vitaminom C, sadrže folnu kiselinu za koju se vjeruje da štiti zdravlje srca.

Kao i borovnice, jagode sadrže spojeve koji će proširiti arterije i spriječiti nakupljanje plaka. Još jedna pozitivna strana jagoda je da na potpuno prirodan način izbjeljuje zube.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti