Kako dehidracija utječe na mozak?

Kako dehidracija utječe na mozak?

Kako dehidracija utječe na mozak?
  • Objavljeno: Srijeda, 13.07.2016.
  • Broj pregleda: 622
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Manjak koncentracije, umor i distrakcija se mogu dogoditi i najpametnijim osobama kada ne unose dovoljno vode. Manjak vode u tijelu narušava pamćenje, uzrokuje probleme s vidom i otežava donošenje i najjednostavnijih odluka. Voda je potrebna svakoj tjelesnoj stanici, a dehidracija može uzrokovati sljedeće simptome:

  • glavobolju
  • vrtoglavicu
  • manjak koncentracije
  • zbunjenost
  • manjak energije
  • frustraciju
  • loše raspoloženje

Istraživanja su pokazala da dehidracija može uzrokovati smanjenje moždanog tkiva. Kada ne unosite dovoljno vode, tada ćete morati ulagati više truda i energije za obavljanje jednostavnih zadataka. Mozak slabije funkcionira kada nije adekvatno hidratiziran. U jednom istraživanju su znanstvenici magnetskom rezonancom ustanovili da mozak teži manje kada ne unosite dovoljno vode.

Pripremite alkalnu vodu koja potiče mršavljenje i uklanja umor!

U drugom istraživanju su znanstvenici testirali aktivnost mozga blago dehidriranih osoba i rezultati su pokazali da dehidrirane osobe daju puno slabije rezultate na testovima kognitivnih sposobnosti.

Koliko vode je potrebno za pravilan rad mozga?

Stručnjaci ističu da ćete dehidraciju najlakše i najbrže prepoznati po mokraći. Ako je ona tamna i neugodnog mirisa, to znači da ne unosite dovoljno vode.

Dnevno biste trebali popiti oko 2 litre vode ili više ako intenzivno vježbate i puno se znojite. Vodu možete unositi i putem nekih namirnica, kao što su lubenica, krastavci, dinja ili rajčica.

Saznajte kako vaš mozak funkcionira kada ne spavate dovoljno!

Najčitanije zanimljivosti