Kako do što bržih rezultata vježbanja?

Kako do što bržih rezultata vježbanja?

Kako do što bržih rezultata vježbanja?
  • Objavljeno: Nedjelja, 29.03.2015.
  • Broj pregleda: 542
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ponekad se rezultati vježbanja ne vide ni nakon više tjedana. Ako je to slučaj i s vama, svakako trebate obratiti pažnju na vašu metodu vježbanja.

Istraživanja su pokazala da veliki broj ljudi, najčešće žena, izbjegava vježbe snage i podizanje tereta (utezi, bučice) iz straha da rezultati mršavljenja i vježbanja neće biti vidljivi. Znanstvenici, ističu da su vježbe snage jednako važne kao i aerobne vježbe.

Aerobne vježbe (trčanje, rolanje, vožnja bicikla, plivanje) su odlične za zdravlje srca i krvožilnog sustava, dok su vježbe snage potrebne za razvoj mišića, ali i za razvoj i jačanje kostiju.

U istraživanju američkih znanstvenika su sudjelovale žene koje su imale mogućnost odabira programa vježbanja.

Žene koje su odabrale program vježbanja s vježbama snage su brže smršavile, u odnosu na žene koje su izbjegavale programe koji sadrže vježbe snage.

Znanstvenici ističu da se žene u pravilu boje kako će razviti mišiće neproporcionalne njihovim tijelima, što nije istina.

Vježbe snage, čak i one nižeg intenziteta, u kojima koristite samo svoje tijelo su sasvim dovoljne da oblikujete tijelo, razvijate mišiće koji potom ubrzavaju metabolizam i potiču povećanu potrošnju kalorija čak i u fazi mirovanja.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti