Kako WC papir može spasiti život?
Jednostavna intervencija na pakiranju može spasiti živote. Violeta kao kompanija i odgovoran član zajednice u kojoj posluje, provodi više različitih društveno odgovornih inicijativa.
Ovog puta u suradnji s Nacionalnim programom ranog otkrivanja raka debelog crijeva, dm drogerijama i reklamnom agencijom Saatchi, Violeta svojim novim hrabrim proizvodom podiže svijest javnosti o simptomima raka debelog crijeva. Prevencija i rano otkrivanje karcinoma debelog crijeva su ključni, a ovo izdanje toaletnog papira podsjeća potrošače da se samo-kontroliraju i vode računa o vlastitom zdravlju.
Limitirana edicija toaletnog papira dostupna je ekskluzivno u dm drogerijama u Hrvatskoj, a sadrži i poster koji dodatno podiže svijest o važnosti uočavanja problema na vrijeme. Ako se rak debelog crijeva otkrije na vrijeme, može biti izlječiv u više od 90% slučajeva.
Svojim sveukupnim djelovanjem Violeta kao kompanije nastoji biti društveno odgovorna i spremna da svojim poslovanjem, odnosom prema zajednici i kupcima bude primjer svima. Ovaj put su stavili naglasak na važnost promoviranja zdravlja i njegovog održavanja.
-
Recept dana
Čokoladni kolač s datuljama i orasima
1 h12345 -
Recept tjedna
Juneći gulaš s krumpirom
1 h12345 -
Recept mjeseca
Tjestenina s brokulom
30 min12345