Kvaliteta sna je važnija od količine

Kvaliteta sna je važnija od količine

Kvaliteta sna je važnija od količine
  • Objavljeno: Subota, 20.12.2014.
  • Broj pregleda: 305
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

San je nešto bez čega tijelo ne može. Većina ga shvaća zdravo za gotovo, a da nisu ni svjesni koliko manjak sna narušava fizičko i psihičko zdravlje. Znanstvenici ističu da količina sna nije toliko važna, koliko sama kvaliteta.

Naime, uzalud će vam biti ako spavate 8 sati dnevno, ako tih 8 sati nećete spavati kvalitetno. San loše kvalitete može povećati rizik od nastanka srčanih bolesti pa čak i nekih vrsta raka.

Postoje neki suplementi koje možete uzimati ako imate kronične poteškoće sa spavanjem. No, prije nego što ih počnete uzimati, svakako se posavjetujte s liječnikom.

Magnezij

Preporučena dnevna doza magnezija je 600 do 800 miligrama. Magnezij je potreban za proizvodnju energije unutar stanice, a manjak magnezija u tijelu može narušiti kvalitetu vašeg sna.

Kalij

Preporučena dnevna doza kalija je oko 400 miligrama. Kalij je zaslužan za adekvatan rad srca i ublažavanje grčeva u mišićima, što će vam pomoći kod poboljšanja kvalitete sna.

L-triptofan

Preporučena dnevna doza L-triptofana je oko 500 miligrama. Koristi se za ublažavanje nesanice, kao i anksioznosti i depresije.

Melatonin

Preporučena dnevna doza melatonina je 2 do 3 miligrama. On direktno utječe na tjelesnu potrebu za spavanjem. No, nemojte ga uzimati više od 2 puta tjedno.

Najčitanije zanimljivosti