Meditacija zaustavlja žudnju za hranom

Meditacija zaustavlja žudnju za hranom

Meditacija zaustavlja žudnju za hranom
  • Objavljeno: Utorak, 25.02.2014.
  • Broj pregleda: 419
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Novo istraživanje, objavljeno u časopisu Eating Behaviors, otkriva da svakodnevna meditacija može spriječiti nastanak i pomoći kod svladavanja žudnje za hranom.

U istraživanju je sudjelovalo 70 pretilih muškaraca i žena u dobi od 18 do 75 godina. Oni su meditirali 8 minuta dnevno u razdoblju od 8 tjedana. Sudionici su učili kako meditirati i kako meditaciju upotrijebiti za smanjenje stresa, tuge i dosade.

Nakon nekog vremena je meditacija počela davati rezultate. Kada su sudionici osjetili žudnju za hranom, uspjeli su preuzeti vlast nad svojim emocijama i kontrolirati osjećaj gladi koji je bio lažan.

Pročitajte vodič kroz meditaciju za početnike!

Samo mali broj sudionika je primijetio smanjenje suvišnih kilograma, ali su primijetili rjeđe promjene raspoloženja i bolju kontrolu nad vlastitim mislima.

"Meditacija sama po sebi nije dovoljna za mršavljenje", izjavila je voditeljica istraživanja prof. Shawn N. Katterman i dodala kako "meditacija je samo jedan korak u procesu mršavljenja jer omogućuje da prepoznamo kada je u pitanju emocionalna, a ne fizička glad."

Ljudsko tijelo na stres može reagirati na različite načine, a jedan od njih je i žudnja za masnom i slatkom hranom. Upravo zbog toga je samokontrola ključna.

Isprobajte meditaciju i vizualizaciju za tijelo i um!

Svakodnevna meditacija vam može pomoći da kontrolirate vlastite emocije i na taj način smanjite žudnju za hranom i otkrijete što ju potiče. Jednom kada ustanovite što se točno krije iza žudnje za hranom, bolje ćete razumjeti vlastito ponašanje i moći ćete ga kontrolirati.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti