Najčešća greška koju radimo kada je spavanje u pitanju

Najčešća greška koju radimo kada je spavanje u pitanju

Najčešća greška koju radimo kada je spavanje u pitanju
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 13.01.2014.
  • Broj pregleda: 273
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Svi smo iskusili paniku u trenutku kada pogledamo na sat i shvatimo da ćemo se naspavati samo u slučaju ako zaspimo odmah, a na kraju postignemo sve, samo ne to.

Ovo se naziva psihofiziološka nesanica, a novo istraživanje, objavljeno u časopisu Journal of Sleep Research, otkriva da može uzrokovati isprekidan san i značajno narušava njegovu kvalitetu.

Spavanje i vježbanje su ključni za brz metabolizam!

Znanstvenici iz Moskve su proveli istraživanje u kojemu su sudjelovale 33 osobe, od kojih niti jedna nije imala problema sa spavanjem. Znanstvenici su sudionicima ponudili različiti iznos novca u slučaju da zaspu prvi.

Otkrili su da što je ponuđeni iznos novca bio veći, to je sudionicima trebalo više vremena da zaspu i njihov san je bio znatno lošiji.

Psihofiziološka nesanica zahvaća oko 15% osoba od ukupnog broja ljudi koji pate od nesanice. Osobe razvijaju negativne asocijacije s krevetom i spavaćom sobom.

Psihofiziološka nesanica je uzrokovana tjeskobom koja nastaje zbog straha od nesanice. Na taj način otežava osobi da zaspi i narušava kvalitetu sna.

Provjerite zašto trebate masirati stopala svaku večer prije spavanja!

Ako vam ovo zvuči poznato, trebate znati da se ne morate s time pomiriti. Najbolje što možete učiniti je da počnete pozitivno razmišljati čim uđete u spavaću sobu i krevet.

Nemojte razmišljati na način da će vaš dan biti upropašten ako ne zaspite unutar 20 minuta, već pomislite da ste izdržali veliki broj dana nakon neprospavane noći pa ćete izdržati i ovaj koji slijedi.

Najčitanije zanimljivosti