Najčešća greška u vježbanju

Najčešća greška u vježbanju

Najčešća greška u vježbanju
  • Objavljeno: Srijeda, 16.10.2013.
  • Broj pregleda: 60
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Motivirati se na vježbanje je najteži i najvažniji dio koji vas vodi prema cilju, a to je da svakodnevno vježbate. Motivacija može biti puno teža ako radite grešku, koju veliki broj ljudi radi - izvođenje krivih vježbi u krivo vrijeme.

Znanstvenici iz Brazila su otkrili da veliki broj osoba, koje se svakodnevno bave sportom, griješe u izboru vježbi u određeno vrijeme.

Kako bi rezultati vježbanja bili što bolji i brži, prvo radite vježbe za dijelove tijela na kojima želite najveću promjenu. Ako želite učvrstiti trbuh, onda prvo radite vježbe za trbuh, a tek poslije ostale.

Na taj način ćete u potpunosti iskoristiti svoj potencijal i brže primijetiti napredak u vježbanju. Naime, kako se trening bliži kraju, tako vi imate manje energije i sve slabije izvodite pojedine vježbe.

"Prvo trebamo izvoditi vježbu koja stimulira najvažnije mišićne grupe", izjavio je voditelj istraživanja prof. Gabriel Paz i dodao kako "ako je vaš cilj raditi više čučnjeva, onda čučnjeve radite na samom početku."

Znanstvenici, čije je istraživanje objavljeno u časopisu Physical Activity and Health, ističu da su pogreške u vježbanju nedopustive jer će ili uzrokovati ozljedu ili neće uopće biti djelotvorne.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti