Nakon ovoga, sigurno ćete zavoljeti mediteransku kuhinju!

Nakon ovoga, sigurno ćete zavoljeti mediteransku kuhinju!

Nakon ovoga, sigurno ćete zavoljeti mediteransku kuhinju!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 08.01.2018.
  • Broj pregleda: 557
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Nakon ovoga, sigurno ćete zavoljeti mediteransku kuhinju!
Izvor slike: Pixabay

Mediteranska kuhinja spada u najzdravije kuhinje svijeta!

Preko blagdana se nismo baš štedjeli, kada je u pitanju hrana, stoga je ovo idealno vrijeme da razmislimo o svom zdravlju i usvojimo laganiju prehranu.

Mediteranskom prehranom hranimo mozak i srce!

Ovo su prednosti mediteranske kuhinje:

1. Nema brojanja kalorija!

Mediteranska kuhinja sadrži namirnice koje obiluju dobrim mastima, kao što je maslinovo ulje.

U svakodnevni menu uključena je riba ili perad, a u svježem voću i povrću možete neograničeno uživati. Oni koji jedu na mediteranski način, također uživaju u orašastim plodovima, proizvodima od cjelovitih žitarica i crnom vinu.

2. Lako mršavimo!

Uz mediteransku prehranu, lakše ćemo skinuti nakupljene kilograme. Obzirom da ovaj tip prehrane uključuje namirnice koje daju osjećaj sitosti, kilogrami će spasti sami od sebe. Osim toga, imat ćete više energije.

Ako ipak osjetite glad, pokušajte ju suzbiti uz pomoć malo orašastih plodova, kojom maslinom ili komadićem sira s niskim udjelom masnoće.

Provjeri kako prehranom postići mlađi izgled!

3. Uvijek svježe namirnice!

Ovdje je naglasak na sezonskoj hrani i svježim namirnicama koje možete nadopunjavati drugim omiljenim namirnicama. Ako se odlučite za salatu od mladog špinata i rajčice, nadopunite ju maslinama i feta sirom.

4. Veliki izbor jela!

U mediteransku kuhinju spadaju recepti iz raznih zemalja poput Grčke, Španjolske, Turske i Maroka.

Mediteranske recepte možete prilagoditi svom ukusu, ali glavno je pridržavati se baze, kao što su riba, bijelo meso, zdrave masti, svježe voće, povrće i cjelovite žitarice.

Saznaj kako očuvati zdravlje srca!

5. Jednostavni recepti

Mediteranska kuhinja je izrazito jednostavna, a recepti se brzo pripremaju. Neka jela ne zahtijevaju termičku obradu, dok neka zahtijevaju zaista minimalnu.

Uz dodatak raznih začina, svako jelo će postati pravi gurmanski specijalitet. Koristite peršin, bosiljak, korijander, ružmarin, češnjak, papar ili cimet.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti