Namirnice bogate kalcijem, a nisu mlijeko

Namirnice bogate kalcijem, a nisu mlijeko

Namirnice bogate kalcijem, a nisu mlijeko
  • Objavljeno: Srijeda, 16.04.2014.
  • Broj pregleda: 2.077
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Možda ste intolerantni na laktozu i ne smijete konzumirati većinu mliječnih proizvoda. No, možda jednostavno niste ljubitelj mlijeka ili jogurta. Ako je tako, velika je vjerojatnost da ne unosite dovoljno kalcija.

Kalcij je esencijalan mineral koji pomaže u izgradnji kostiju i zubi. Također pospješuje funkcioniranje mišića. Postoje namirnice koje su odličan izvor kalcija, a neke ga čak sadrže i više od mliječnih proizvoda.

Saznajte što nismo znali o kalciju!

Tofu

Samo 1/2 šalice tofua sadrži čak 258 miligrama kalcija. Istu količinu kalcija ćete dobiti u 1 šalici jogurta.

Losos

Konzervirani losos je još bolji izbor jer sadrži male jestive koštice, koje su odličan izvor kalcija. Osim kalcijem, obiluje omega 3 masnim kiselinama i proteinima.

Kelj

Tek 1/2 šalice kuhanog kelja sadrži 60 miligrama kalcija. Kelj je također odličan izvor antioksidanata i vitamina.

Bijeli grah

1/2 šalice bilo koje vrste bijelog graha sadrži 113 miligrama kalcija. Grah je također jako dobar izvor proteina.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti