Namirnice koje čuvaju vaš vid

Namirnice koje čuvaju vaš vid

Namirnice koje čuvaju vaš vid
  • Objavljeno: Utorak, 29.12.2015.
  • Broj pregleda: 1.148
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Sve veći broj istraživanja upućuje da je zdrava i uravnotežena prehrana jedan od faktora koji utječu na zdravlje očiju, vid i rizik od nastanka niza bolesti.

Kukuruz

Rezultati jednog istraživanja, objavljeni u časopisu the Journal of Agricultural Food and Chemistry, otkrivaju da kukuruz može smanjiti rizik od oštećenja vida, i to zahvaljujući visokom udjelu luteina i zeaksantina.

Kelj

Kelj je također odličan izvor zeaksantina. Ovaj antioksidant smanjuje rizik od oštećenja vida i štiti oči od negativnih vanjskih faktora, kao što su sunčeva svjetlost, dim cigareta i zagađivači zraka.

Špinat

Samo jedna šalica špinata sadrži nešto više od 20 miligrama luteina i zeaksantina. Špinat svakako lagano termički obradite jer će na taj način tijelo puno lakše apsorbirati lutein.

Češnjak

Potiče cirkulaciju krvi, jača imunološki sustav i smanjuje rizik od nastanka niza bolesti, uključujući i bolesti očiju.

Brokula

Osim što je odličan izvor luteina i zeaksantina, brokula također sadrži i beta karoten i vitamin C. Zbog ovih nutritivnih spojeva je brokula odlična za prevenciju niza bolesti očiju.

Nastavite čitati najvažnije činjenice o očima i vidu.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti