Ne zaboravite na svakodnevno istezanje

Ne zaboravite na svakodnevno istezanje

Ne zaboravite na svakodnevno istezanje
  • Objavljeno: Nedjelja, 13.10.2013.
  • Broj pregleda: 216
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Istezanje tijela je važan dio tjelovježbe, ali ga često zanemarimo. Prije nego što započnete s bilo kakvim treningom se trebate istegnuti, a isto trebate napraviti i poslije treninga.

Istezanje će smanjiti rizik od nastanka ozljeda, pripremiti tijelo na trening i ubrzati oporavak mišića poslije treninga.

Postoje brojne prednosti istezanja, a najvažnije su:

  • Povećava razinu energije
  • Povećava fleksibilnost tijela
  • Smanjuje osjećaj boli
  • Pospješuje pokretljivost zglobova
  • Smanjuje razinu stresa
  • Pospješuje cirkulaciju krvi
  • Potiče pravilno držanje

Stručnjaci preporučuju statično istezanje nakon treninga. Vaše tijelo će biti potpuno zagrijano, zbog čega mu neće trebati dinamično istezanje.

Istezanje možete raditi svakodnevno, čak i ako ne vježbate. Radite pokrete koji će istegnuti mišiće leđa, trbuha, ruku i nogu.

Ako patite od bolova u nekim dijelovima tijela, velika je vjerojatnost da bi vam istezanje moglo pomoći. Obratite se stručnjaku i potražite savjet o tome koje pokrete smijete izvoditi i kojim intenzitetom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti