Otkrijte 5 jednostavnih načina za mršavljenje!

Otkrijte 5 jednostavnih načina za mršavljenje!

Otkrijte 5 jednostavnih načina za mršavljenje!
  • Objavljeno: Nedjelja, 06.08.2017.
  • Broj pregleda: 1.255
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

1. Obogatite jelovnik proteinima

Meso, riba, jaja i mliječni proizvodi, glavni su izvor proteina koje moramo uvrstiti u svakodnevnu prehranu. Proteini obnavljaju i grade mišiće, što rezultira topljenjem masnih naslaga. Jesti možete i neke mahunarke i kikiriki koji sadržava zdrave masti.

2. Jedite rano

Funkcioniramo prema unutarnjem satu i zato se osjećamo loše ako se probudimo u krivo vrijeme. Istraživanja pokazuju da osobe koje ranije doručkuju, ručaju i večeraju, gube veći broj kilograma od onih koji su navikli na kasnije obroke.

Isprobajte 8 neobičnih i učinkovitih savjeta za mršavljenje!

3. Povećajte fizičku aktivnost preko dana

Ako radite sjedilački posao, svakih 30 minute ustanite i prošećite. To može biti do kuhinje, toaleta ili do kolege. Operite suđe u uredu ili pometite. Nakon posla odvojite sat vremena i prošećite po svježem zraku ili odradite trening u teretani.

4. Usvojite mediteransku prehranu

Mediteranska prehrana je izrazito zdrava, a novija istraživanja pokazuju da čak može utjecati na genetsku predispoziciju za pretilost ili dijabetes tipa 2. Ova prehrana bogata je maslinovim uljem, ribom, peradi, voćem, povrćem, mahunarkama i orašastim plodovima.

5. Popijte zeleni čaj

Zeleni čaj ubrzava metabolizam, a njegova antioksidativna svojstva sudjeluju u kontroli šećera u krvi. Najbolje ga je piti bez dodanih zaslađivača ili uz dodatak malo limuna. Popijte 1 do 2 šalice zelenog čaja dnevno.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti