Otkrijte zašto osjećate grčeve u mišićima tijekom plivanja!

Otkrijte zašto osjećate grčeve u mišićima tijekom plivanja!

Otkrijte zašto osjećate grčeve u mišićima tijekom plivanja!
  • Objavljeno: Četvrtak, 11.08.2016.
  • Broj pregleda: 344
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Intenzivni grč u mišiću može stvoriti probleme s funkcioniranjem koljena čak i kod sportaša. Kada dobijete grč u mišiću, dolazi do stvaranja nekontroliranih kontrakcija mišića.

Do grčeva u mišićima dolazi tijekom naglog istezanja stopala. Do tih problema češće dolazi tijekom plivanja, za razliku od ostalih sportova, jer je stopalo gotovo cijelo vrijeme pod naporom.

Saznajte zašto osjećate grčeve u mišićima dok spavate!

Postoje 3 osnovna razloga zbog kojih dolazi do grča u mišićima, to su:

  • Preniska razina elektrolita
  • Intenzivni napor
  • Neka medicinska stanja

Kako izbjeći grčeve u mišićima?

Doživjeti grč u mišiću tijekom plivanja može predstavljati veliki izazov. Najvažnije od svega je da čim osjetite grčenje mišića, odmah prestanete izvoditi radnju koju radite. U ovom slučaju, trebate prestati plivati, što nije moguće.

Saznajte kako ublažiti bolove u mišićima nakon vježbanja!

Plivanje je jedan od rijetkih sportova koji ne dozvoljavaju da prekinete radnju, bez obzire na grč u mišiću. Stoga, napravite sljedeće:

  • Održavajte se na površini vode, istežite i masirajte mišić čim osjetite grč.
  • Što prije izađite iz vode.
  • Ako grč ne prođe unutar 5 minuta, nastavite masirati mišić.
  • Nemojte nastaviti s plivanjem dok god osjećaj nelagode ne nestane.
Najčitanije zanimljivosti