Ova hrana pogoršava napetost i anksioznost!

Ova hrana pogoršava napetost i anksioznost!

Ova hrana pogoršava napetost i anksioznost!
  • Objavljeno: Nedjelja, 29.05.2016.
  • Broj pregleda: 2.445
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Jeste li znali da hrana može utjecati na vaše raspoloženje i razinu energije? Neke namirnice će vas učiniti smirenijima, a neke mogu povećati razinu stresa i anksioznost.

Šećer

Iako šećer brzo podiže razinu energije, ta energija će početi padati već nakon nekoliko minuta. Umjesto grickalica punih šećera odaberite zdrave svježe namirnice, kao što su banane i jagode.

Kofein

Brojna istraživanja su pokazala da kofein može pogoršati anksioznost i povećati razinu stresa. Kofein ne pronalazimo samo u sastavu kave, već i u sastavu čaja, energetskih napitaka, sokova i čokolade.

Sol

Prekomjeran unos soli povećava razinu krvnog tlaka i otežava rad srca. To može uzrokovati nagli porast razine hormona stresa (adrenalina i kortizola).

Zasićene masne kiseline

Istraživanja su pokazala da zasićene masne kiseline povećavaju rizik od nastanka depresije, anksioznosti i kroničnog stresa.

Saznajte kako brzo i učinkovito pobijediti stres!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti