RECEPT: Ovaj smoothie pijte nakon treninga!

RECEPT: Ovaj smoothie pijte nakon treninga!

RECEPT: Ovaj smoothie pijte nakon treninga!
  • Objavljeno: Petak, 25.03.2016.
  • Broj pregleda: 10.778
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ono što jedete nakon treninga značajno utječe na rezultate vježbanja. Smoothie je odličan izbor jer je lagan za pripremu, a dodavanjem pravih sastojaka u smoothie ćete do željenih rezultata doći puno prije.

Nakon treninga je potrebno unijeti odgovarajuću količinu proteina i ugljikohidrata. Za što bolji oporavak mišića omjer proteina i ugljikohidrata treba biti 2:1 ili 3:1. Nakon treninga trebate objedovati što prije, unutar 30 do 45 minuta.

Obrok bi trebao sadržavati i antioksidante kao što su vitamin C i E koji potiču regeneraciju tkiva. Također, trebate unijeti i malo kalija kako bi uravnotežili razinu elektrolita.

Pronađite recept za smoothie koji oporavlja mišiće!

U sastavu ovog smoothieja pronalazimo sljedeće namirnice:

  • banane – odličan su izvor lako probavljivih ugljikohidrata i kalija,
  • kivi – odličan je izvor vitamina C,
  • proteine sirutke – visokokvalitetni su, lako probavljivi i sadrže važne aminokiseline,
  • špinat – odličan je izvor antioksidanata, vitamina C i E,
  • kokosova vodica – hidratizira tijelo i uravnotežuje razinu elektrolita i
  • bademovo mlijeko – odličan je izvor vitamina E.

Saznajte kako vaš smoothie može postati ukusan izvor proteina!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti