Ove fizičke simptome nikada ne smijete ignorirati!

Ove fizičke simptome nikada ne smijete ignorirati!

Ove fizičke simptome nikada ne smijete ignorirati!
  • Objavljeno: Nedjelja, 14.10.2018.
  • Broj pregleda: 2.866
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Ove fizičke simptome nikada ne smijete ignorirati!
Izvor slike: Depositphotos

Često se dogodi da ignoriramo ili jednostavno ne prepoznajemo određene simptome koji ukazuju da nešto nije uredu s našim zdravljem. Iako ne moraju značiti ništa opasno, ponekada mogu alarmirati da se radi o ozbiljnijim stanjima.

Evo koje fizičke simptome nikada ne smijete ignorirati:

Ispucane usne

Ako nisu uzrokovane oblizivanjem ili boravkom na vjetru, pukotine na usnama mogu značiti da vašem organizmu nedostaju željezo, cink i vitamini B skupine (B3, B2 i B12). Ova pojava je uobičajena među vegetarijancima, jer u svakodnevnoj prehrani ne dobivaju dovoljno navedenih vitamina.

Saznajte što ispucane usne govore o vašem zdravlju!

Primijetite li ispucane usne, uvrstite u redovitu prehranu blitvu, kikiriki, leću, piletinu, puretinu, patku, losos, tunu, jaja, školjke, brokulu, crvenu papriku, kelj i cvjetaču.

Ukočenost i trnci u rukama i nogama

Ukočenost ruku i nogu, popraćena neugodnim trncima, znak je da vašem tijelu vjerojatno nedostaje vitamina skupine B (folna kiselina, B i B12), koji su povezani s perifernim živcima. Nedostatak ovog vitamina, također može uzrokovati anemiju, depresiju, neravnotežu hormona i umor.

Trnci u rukama i nogama mogu značiti probleme sa srcem i općenito kardiovaskularnim sustavom. Ako simptomi ne prolaze brzo ili se često pojavljuju, svakako posjetite liječnika.

Osjećate li trnce u nogama i rukama? Možda je ovo razlog!

Crvene ili bijele promjene na koži, nalik aknama

Ove promjene možete se mogu pojaviti na koži lica, ruku, bedara i leđa, a mogu značiti pretjeranu prisutnost masnih kiselina u tijelu ili nedostatak vitamina A i D.

Izbacite iz prehrane trans-masti (npr.margarin) i biljnu masnoću. Povećajte unos orašastih plodova, zelenog lisnatog povrća, mrkve, batata i crvene paprike, a za vitamin D je dovoljno sunčati se 10 minuta dnevno.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti