Ove namirnice skidaju masne naslage s trbuha!

Ove namirnice skidaju masne naslage s trbuha!

Ove namirnice skidaju masne naslage s trbuha!
  • Objavljeno: Petak, 23.11.2018.
  • Broj pregleda: 1.473
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Ove namirnice skidaju masne naslage s trbuha!
Izvor slike: Depositphotos

Gubitak kilograma prava je noćna mora, a posebice gubitak masnih naslaga na trbuhu. Upravo to je područje s kojeg se najteže gube naslage, a nutricionisti savjetuju koje namirnice biste trebali jesti kako bi ubrzali taj postupak.

Nutricionistica Bec Miller, za Daily Mail je otkrila koje namirnice biste trebali konzumirati kroz tjedan kako biste se riješili naslaga na trbuhu i „otvorili put“ trbušnjacima.

1. Riba jednom ili dvaput tjedno

Rafinirano biljno ulje, sojine klice, kukuruz neke su od namirnica koje obiluju Omega 6 masnim kiselinama, a ako ih u tijelu ima previše to može uzrokovati kronične upale u tijelu, što potencijalno povećava rizik od raznih bolesti povezanih s crijevima. Kako bi postigli „ravnotežu“, potrebno je konzumirati namirnice koje sadrže Omega 3 masne kiseline, a najbolji način za to jest konzumacije ribe barem jednom na tjedan.

2. Špinat, kelj

Ove su namirnice bogate vitaminima A, C, K i E. Obiluju i vlaknima i nemaju puno kalorija. Zbog toga su idealan izbor namirnica za gubitak kilograma, a za cjelovito zdravlje organizma „pobrinut će se“ i antioksidansi i sastojci u tom povrću koji djeluju protuupalno.

Pomoći će i u snižavanju krvnog tlaka, prevenciji nastanka srčanih bolesti, ali i čuvati „liniju“ i mentalno zdravlje. Kad je riječ o ovim namirnicama, ne morate se ograničavati u željenoj količini jer će vam pomoći očuvati zdravlje i potaknuti gubitak masnih naslaga, poručuje.

Otkrijte napitak s kojim ćete reći zbogom masnoći na trbuhu!

3. Cvjetača i brokula

Sastojci u ovim namirnicama pomažu u detoksikaciji organizma. To je svakako vrlo poželjno kada se želite riješiti neželjenih kilograma.

Pomažu u očuvanju zdravlja jetre, a trebali biste ove namirnice kombinirati svaki dan kao prilog jelu ako želite tanji struk, savjetuje Bec.

4. Šumsko voće

Zbog vlakana koje sadrže, preporuka je osobama koje se bore s viškom kilograma, da ne izbjegavaju konzumirati voće. No, neko je voće bolje od drugog, kada je riječ o mršavljenju. Nutricionistica savjetuje konzumaciju šumskog voća, tih malih paketića vitamina i nutrijenata koji pomažu u topljenju masnoća. Obiluju antioksidansima i protuupalnim spojevima, a sadrže niske količine šećera. Stoga su idealan izbor za doručak i užinu.

Saznajte zašto z​bog ove hrane nemate ravan trbuh!

5. Jaja

Jaja su na listi mnogih nutricionista kao namirnice koje ne bismo trebali izbjegavati. Bec pojašnjava da se u jajima nalaze esencijalne aminokiseline koje su potrebne našem organizmu. Nakon konzumacije osjetit ćete se sitima dulje vremena što će spriječiti prejedanje kasnije u danu. Poručuje i kako su brojna istraživanja pokazala kako je jaje za doručak bolji izbor nego žitarice ako želite izgubiti kilograme i poručuje kako možete pojesti tri cijela jaja na dan bez straha od povećanja razine lošeg kolesterola.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti