Ovi sastojci će smoothie učiniti zdravijim i ukusnijim!

Ovi sastojci će smoothie učiniti zdravijim i ukusnijim!

Ovi sastojci će smoothie učiniti zdravijim i ukusnijim!
  • Objavljeno: Petak, 29.04.2016.
  • Broj pregleda: 2.747
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Za pripremu smoothieja možete koristiti različite sastojke. Važno je da su to svježe i cjelovite namirnice koje ne sadrže štetne kemijske spojeve i aditive. Odaberite namirnice s odličnim nutritivnim svojstvima, a mi vam donosimo neke od najboljih.

Sjemenke

Postoje različite vrste sjemenki. One su odličan izbor za smoothie jer sadrže visok udio esencijalnih masnih kiselina, vlakana i proteina. Najbolje sjemenke su:

  • chia sjemenke,
  • lanene sjemenke i
  • sjemenke konoplje.

Orašasti plodovi

U smoothie trebate dodati zdrave masti, vlakna i proteine kako biste svakoj tjelesnoj stanici omogućili nesmetan rad. Sve te spojeve možete pronaći u sljedećim orašastim plodovima:

  • indijski oraščić,
  • bademi i
  • makadamija.

Maslac od orašastih plodova

Osim što će smoothie obogatiti vrijednim nutritivnim spojevima, dat će mu kremastu strukturu i blagi orašasti okus. Najbolji izbor su:

  • maslac od badema,
  • maslac od indijskih oraščića i
  • maslac od kikirikija.

Isprobajte napitke koji ispiru masti iz tijela i potiču rad jetre!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti