Ovim navikama možete prevenirati srčani udar

Ovim navikama možete prevenirati srčani udar

Ovim navikama možete prevenirati srčani udar
  • Objavljeno: Utorak, 20.11.2018.
  • Broj pregleda: 486
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Ovim navikama možete prevenirati srčani udar
Izvor slike: Depositphotos

Promjena prehrambenih navika svakako je jedan od najtežih zadataka svakom od nas, pogotovo u današnje vrijeme kada je naša svakodnevnica prepuna izazova, a vremena imamo sve manje na raspolaganju. Samim time se u prehrani okrećemo brzim rješenjima koja su nadohvat ruke, ali nisu uvijek u pravom nutritivnom balansu. Tako tijelo opterećujemo namirnicama koje nisu “prijatelji” našem srcu.

Bolesti srca su više od bilo koje druge vrste bolesti povezane s prehranom. Naše srce je naš motor, ono mora stalno pumpati krv kako bi se osigurao dotok kisika i hranjivih sastojaka u sve stanice naših tkiva i organa i sve to čini u preko 72 otkucaja u minuti, 100.000 puta dnevno, 3.600.000 puta godišnje i 2,5 milijardi puta tijekom života. Kako bi nesmatano ispunjavalo ove zadatke, naše srce treba našu pomoć.

Otkrijte što sve može neočekivano izazvati srčani udar?

Krvožilni i srčani problemi vodeći su uzrok smrtnosti u Hrvatskoj, a kriviti možemo, osim gena, i ubrzani, sjedilački način života kao i neprimjerenu prehranu.

Kažu da je organizacija već pola odrađenog posla pa zašto ne krenuti prvenstveno s “organizacijom” našeg zdravlja? Poznato je da su bolesti srca i krvnih žila rjeđe na području Mediterana te da stanovnici tog područja žive znatno dulje od ostatka populacije. Mediteranska prehrana naglašava umjereno korištenje svih namirnica. Meso se konzumira manje, dok je veći udio ribe, barem 2 puta u tjednu, a povrće i voće u obrocima trebaju biti zastupljeni svaki dan. Orašasti plodovi su izuzetno korisni zbog obilja mononezasićenih masnih kiselina i preporučuju se kao snack između obroka.

Nikada nije kasno započeti s brigom o zdravlju srca. Zato Oktal Pharma, uz preporuke o zdravijem načinu života, za očuvanje zdravlja srca iz svoje linije Zona Vital preporučuje tri proizvoda: Krill Oil, Omega 3 i Cholesteril.

Znate li što koža govori o zdravlju kardiovaskularnog sustava?

Krill Oil kapsule doprinose normalnoj funkciji srca, a blagotvorni učinak postiže se dnevnim unosom od 250 mg EPA i DHA. Krill Oil je najbolji izvor omega-3 masnih kiselina, porijeklom od morskog račića (Euphausia superba) koji živi u vodama Antarktika i hrani se planktonom i algama koje proizvode omega-3 masne kiseline. Zbog toga krill nakuplja višestruko nezasićene eikozapentaenske (EPA) i dokozaheksaenske (DHA) kiseline. Omega-3 masne kiseline u Antarctic NKO™-u dolaze u fosfolipidnom obliku, što osigurava veću stabilnost, bolju i bržu apsorpciju, kao i bolje iskorištavanje EPA i DHA. To Antarctic NKO™-u osigurava znatno veću učinkovitost u odnosu na ostale izvore omega-3 masnih kiselina. Uz to, Antarctic NKO™ prirodno sadrži i snažni antioksidans astaksantin, kao i vrlo vrijedan kolin.

Omega 3 kapsule, podrijetlom iz prirodnog ribljeg ulja također sadrže DHA (doksoheksaensku kiselinu) i EPA (eikozapentaensku kliselinu). DHA osim što doprinosi normalnoj funkciji srca, pomaže i u održavanju normalnog vida i funkcije mozga.

Treći proizvod Zone Vital u liniji za srce i krvožilni sustav su Cholesteril kapsule koje sadrže monakolin K iz crvene fermentirane riže, visoke kvalitete i visokog stupnja pročišćenosti, koji doprinosi održavanju normalne razine kolesterola u krvi. Blagotvorni učinak postiže s dnevnim unosom 10 mg monakolina K.

Ne zaboravite se kretati. Za početak, usporite i naučite uživati u životu, jednako tako se naučite i isključiti. Dozvolite si da vas probudi omiljena pjesma omiljenog vam izvođača, otiđite u prirodu, priuštite si kućnog ljubimca za kojeg uporno birate ne imati vremena. Nasmijte se svaki dan i učinite to za sebe, vaše srce će vam biti zahvalno.

Najčitanije zanimljivosti