Plačete na filmove i reklame? Otkrijte što to znači!

Plačete na filmove i reklame? Otkrijte što to znači!

Plačete na filmove i reklame? Otkrijte što to znači!
  • Objavljeno: Subota, 12.05.2018.
  • Broj pregleda: 809
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Plačete na filmove i reklame? Otkrijte što to znači!
Izvor slike: Depositphotos

Istraživanja pokazuju da često imamo predrasude prema onima koji plaču tijekom filma. Smatramo ih emocionalno slabima, dok druge doživljavamo kao psihički snažne osobe.

Međutim, plakanje tijekom romantičnog filma ili dirljive reklame nam može pomoći da se bolje povežemo s drugima i s vlastitim emocijama. Osobe koje plaču su zapravo izrazito jake i intuitivne, pune ljubavi i suosjećanja.

Razvijena empatija

Empatija je vještina koja omogućava da lakše spoznamo tuđe emocije i istovremeno razumijemo osobu, pokušavajući joj pritom pomoći.

Plakanje za vrijeme filma znači da posjedujete sposobnost povezivanja s emocionalnim stanjem koje druga osoba doživljava na temelju njihove situacije i izraza lica. Iako znate da ta bol pripada nekom drugom, na primjer glumcu u filmu, znate kako je biti povrijeđen, tužan, osjećati požudu ili radost.

Otkrivamo 23 skrivene emocije o kojima nikada ne razgovaramo!

Empatične osobe moraju posjedovati izuzetnu psihičku snagu jer izljevi emocija mogu iscrpiti fizičku energiju. Ovakvo povezivanje s ljudima je društvena vještina koja se često previdi ili podcijenjena. Sposobnost povezivanja s drugima, ili samim sobom, na razne načine pomoći će vam da postignete uspjeh u svom obrazovanju, karijeri i ljubavi.

Visoka razina emocionalne inteligencije, samopoštovanja i ekstrovertiranosti

Istraživači koji su proučavali plakanje tijekom filmova, otkrili su da je za ovakvu vrstu emocionalnog izražavanja potrebna empatija, ekstrovertiranost (otvorenost), ženstvenost, visoka razina inteligencije i samopoštovanja, te proživljeno stresno razdoblje. Nakon tužnog filma, tijekom kojeg su plakale, žene su prijavile duboku emocionalnu povezanost s likovima i pričom koja prati film. Muškarci nisu osjećali tako snažne emocije nakon završetka filma.

Možemo reći da osobe koje plaču na filmove imaju svojevrsnu prednost nad ostalima. Prepoznavanje emocija temeljenih na zvukovima, izrazima lica, govoru tijela i instinktu olakšava komunikaciju s drugim ljudima.

Najčitanije zanimljivosti