Prednosti i nedostaci maslaca

Prednosti i nedostaci maslaca

Prednosti i nedostaci maslaca
  • Objavljeno: Utorak, 16.10.2012.
  • Broj pregleda: 3.617
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Maslac je česti sastojak pripremanja jela u brojnim kuhinjama svijeta. Zbog posebnog kremastog okusa kojeg daje jelu, maslac se često koristi umjesto ulja i ostalih izvora masti. Maslac donosi nekoliko zdravstvenih koristi, ali njegov sadržaj može predstavljati prijetnju zdravlju nekih ljudi.

Prednosti maslaca

  • Maslac sadrži masnoće koje pomažu tijelu da apsorbira mnoge zdrave hranjive tvari koje se nalaze u povrću. Izrazito je učinkovit u apsorpciji karotenoida koji imaju odlična antioksidativna svojstva i uspješni su u smanjenju razine slobodnih radikala u tijelu.
  • Maslac sadrži laurinsku kiselinu koja pomaže u liječenju gljivičnih infekcija i Candide.
  • Prisutnost lecitina u maslacu pomaže kod poboljšanja pamćenja.
  • Maslac olakšava apsorpciju esencijalnih viramina (A, D, E i K).
  • Sadrži arahidonsku kiselinu koja je važna za funkcioniranje mozga.

Što treba izbjegavati?

Jedna žlica maslaca sadrži 30 miligrama kolesterola i 7 grama zasićenih masnih kiselina. Dnevni unos zasićenih masnih kiselina ne bi smio prelaziti više od 15 grama, stoga pripazite na to koliko maslaca konzumirate.

Zasićene masne kiseline i kolesterol mogu narušiti zdravlje srca. Stoga, maslac s visokom razinom zasićenih masti treba izbjegavati prilikom pripremanja hrane.

Savjeti stručnjaka

  • Maslac pomiješan s uljem kanole ili maslinovim uljem je zdraviji od običnog maslaca.
  • Pobrinite se da koristite kvalitetan organski tip maslaca.
  • Odaberite maslac koji sadrži nisku razinu zasićenih masnih kiselina.
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti