Pripremite smoothieje od kurkume za bolje zdravlje!

Pripremite smoothieje od kurkume za bolje zdravlje!

Pripremite smoothieje od kurkume za bolje zdravlje!
  • Objavljeno: Nedjelja, 17.07.2016.
  • Broj pregleda: 5.044
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Brojna istraživanja su pokazala da kurkuma ima odlično djelovanje na zdravlje cjelokupnog organizma i da smanjuje rizik od nastanka niza bolesti. Kurkuma je dobar izvor vitamina C i magnezija, a jako dobar izvor dijetalnih vlakana, vitamina B6, željeza, kalija i mangana. Priprema smoothieja je jedan od najjednostavnijih načina uvrštavanja kurkume u svakodnevnu prehranu.

Smoothie od kurkume i banane

Banane su dobar izvor dijetalnih vlakana, vitamina C, kalija i mangana, a jako dobar izvor vitamina B6. Ovaj smoothie sadrži i lanene sjemenke koje potiču rad probave, dobar su izvor magnezija, fosfora i bakra, a jako dobar izvor dijetalnih vlakana, tiamina i mangana.

Isprobajte recept za smoothie od kurkume i banane!

Smoothie od naranče i kurkume

Naranče su dobar izvor tiamina, folne kiseline i kalija, a jako dobar izvor dijetalnih vlakana i vitamina C. Ovaj smoothie sadrži i mango koji je dobar izvor vitamina B6 i jako dobar izvor vitamina A.

Isprobajte recept za smoothie od naranče i kurkume!

Smoothie od mrkve, kurkume i đumbira

Mrkva je dobar izvor tiamina, niacina, vitamina B6, folne kiseline i mangana, a jako dobar izvor dijetalnih vlakana, vitamina A, C, K i kalija. Đumbir dobar izvor vitamina C, mangana, kalija, bakra i magnezija.

Isprobajte recept za smoothie od mrkve, kurkume i đumbira!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti