Sa Sunčanih livada Bilogore na vaš stol!

Sa Sunčanih livada Bilogore na vaš stol!

Sa Sunčanih livada Bilogore na vaš stol!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 19.12.2016.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kategorija: Zanimljivosti

15. prosinca, u Bluesun hotelu Kaj u Mariji Bistrici održano je gastroenološko druženje pod nazivom „Sa Sunčanih livada Bilogore na Vaš stol“.

Veliko S u naslovu nije ni slučajno, niti pogreška.

Naime, javnosti je prvi put predstavljen jedinstven projekt u Hrvatskoj, farma Sunčane livade koja je vlasničkom strukturom vezana za Sunce koncern.

S obzirom da tržište diktira pojačanu potrebu za ekološki proizvedenom hranom, u vrijeme kad je najčešće postavljano pitanje - Znate li što jedete?, Bluesun se prilagodio njegovim potrebama i već dvije godine proizvodi junetinu isključivo za potrebe svijih hotela na eko farmi u Malom Grđevcu kraj Bjelovara.

Riječ je o najvećoj farmi sistema „krava-tele“ u Europi i najmodernijoj u Hrvatskoj na kojoj se uzgaja vrhunska francuska pasmina „charolais“ goveda, druga najcjenjenija i najskuplja vrsta govedine na svijetu!

Na farmi radi ukupno osam zaposlenih koji brinu o 500-njak grla ove zahtjevne, ali i iznimno zahvalne pasmine.

Vrhunsko meso iz vlastitog uzgoja servira se u cijelom hotelskom lancu: od Marije Bistrice, preko Starigrada Paklenice, Bola na Braču, Brela i Tučepa, a u hotelskim à la carte restoranima za naše smo goste kreirali jedinstvenu „Steak lovers“ ponudu, koja je pripremom i kvalitetom jedinstvena na hrvatskom tržištu.

„Ove, 2016. godine, junetina i govedina s naše farme podmirile su više od polovice potreba hotelskih i à la carte restorana Bluesuna, a s obzirom na odaziv i sjajne reakcije gostiju, za sljedeću godinu predviđamo značajan rast udjela, čak i do 70%.“ naglasila je Mica Obradović, direktorica farme i dodala kako se nada da će Sunčane livade jednom postati i referalni centar za uzgoj charolaisa u Hrvatskoj.

S obzirom da je Bluesun lanac prepoznat po svojoj iznimnoj raznolikosti i kvaliteti gastro ponude, prije svih je prepoznao potrebu za proizvodnjom vlastite hrane, čime je jedinstven u Hrvatskoj.

Osim toga, vođen stavom „kupnje hrvatskog“, godinama spaja zelenu i plavu Hrvatsku.

„Udio manjih OPG-a i srednjih proizvođača u ukupnoj strukturi partnera je 60/40 u korist malih i srednjih proizvođača i distributera. Diversificiran pristup rada s većim brojem partnera je mnogo izazovniji, no u konačnici je održiv i odgovara misiji kompanije a ta je da su nam kvaliteta proizvoda, ali i zadovoljstvo, odnosno fer odnosi s lokalnim partnerima - na prvom mjestu.“ - naglasio je Damir Baković, direktor nabave u Bluesunu.

Svježu ribu, voće i povrće Bluesun otkupljuje s OPG-ova koji se nalaze u gravitacijskom području obuhvata hotela. Također, većina alkoholnih pića koja se poslužuju su od hrvatskih proizvođača, dok svježe meso iz Hrvatske zauzima čak 80% u ukupnoj strukturi mesa. Takvo je meso često skuplje, no odgovara strogim zahtjevima kvalitete.

Meso sa Sunčanih livada pripremio je vrhunski tim kuhara iz Bluesun hotela Kaj, a sve tajne dobrog steaka, od njegovog rezanja, do maturiranja, pripreme i serviranja novinarima je prezentirao nagrađivani chef, Marko Futivić, a potom ih i educirao o pripremi na izuzetno zabavnoj i dinamičnoj steak radionici.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Vitashop
Najčitanije zanimljivosti