Kupovinom ovih proizvoda u listopadu pomažete ženama oboljelima od raka dojke
I ove se godine listopad diljem svijeta, pa tako i u Hrvatskoj, obilježava kao mjesec osvještavanja javnosti o prevenciji i borbi protiv raka dojke. U tom duhu predstavljene su u zagrebačkom Pappar Bistro & Baru humanitarne aktivnosti i ciljevi projekta dm & Story Pink Ribbon koje se provode tijekom listopada u organizaciji vodećeg lanca drogerije dm, udruge P.I.N.K. - life i magazina Story.
Pod geslom Sačuvajmo zdrave dojke dm-drogerie markt, P.I.N.K. - life i Story već četvrtu godinu zaredom organiziraju sveobuhvatnu akciju Pink Ribbon radi kontinuiranog osvještavanja važnosti borbe protiv raka dojke, što je prepoznala i šira javnost. Projektom se donacijama prikupljaju sredstva za rad Udruge pomoću kojih ona provodi edukativne programe i radionice te pomaže u kupnji opreme zdravstvenim ustanovama radi poboljšanja dijagnostike, liječenja i rehabilitacije oboljelih i operiranih žena od karcinoma dojke, ali i ostalih karcinoma.
U dobrotvornu akciju mogu se uključiti i svi građani, i to kupnjom određenih proizvoda jer tako pridonose skupljanju sredstava za rad Udruge i ostvarenju krajnjeg cilja inicijative. Naime, tijekom listopada u prodavaonicama dm-a diljem Hrvatske mogu se pronaći posebno označeni proizvodi, a za svaki prodani proizvod dm donira jednu kunu za spomenuti cilj. Uz vlastite dm marke - Balea i Alverde - akciji su se priključili i partneri: Ben & Anna Natural Care, Biobaza, Bionsen, Borotalco, CL, Dove, Fenjal, Immortella, L’Angelica, Lavera, Lidera, Sebamed, Melem, Natura Amica, Neutro Roberts, Nivea, Nuxe, Olival, Reebok, Secret, Till flai, Uriage i Vichy. „U mjesecu listopadu, u kojem se diljem svijeta obilježava mjesec borbe protiv raka dojke, još jednom želimo pružiti podršku radu udruge P.I.N.K. – life. Kupnjom dezodoransa čak 25 brendova u prodavaonicama dm-a i u dm online shopu kupci će izravno podržati donaciju udruzi. Od svakog prodanog dezodoransa dm i partneri izdvojit će jednu kunu čime ćemo osigurati financijska sredstva za kupnju opreme za zdravstvene ustanove te podržati udrugu P.I.N.K. - life u provedbi edukativnih programa i psihološkom savjetovanju“, poručio je Ivan Horvat, menadžer marketinga i odnosa s javnošću u dm-u.
Uz spomenuto prikupljanje sredstava, naglasak se stavlja na edukativan i preventivan aspekt akcije. S obzirom na porast dnevno registriranih slučajeva oboljelih od raka dojke, podizanje svijesti javnosti o bolesti, samopregledu i mogućnostima prevencije od krucijalne je važnosti jer se 90% oboljelih žena može izliječiti ako se bolest otkrije na vrijeme. “Aktivnost Sačuvajmo zdrave dojke odvija se već tradicionalno, a već četiri godine u toj kampanji sudjeluje i dm. Velika je čast što je kampanja zaživjela među građanima. Važna je svaka aktivnost koja ukazuje na važnost preventivnih pregleda, a dm i Story su neizostavni čimbenici u slanju važnih poruka na temu zdravlja žena. Oboljeli trebaju znati da imaju podršku javnosti i udruge P.I.N.K. - life“, naglasila je predsjednica udruge P.I.N.K - life Nives Moric.
Uz predstavljeni projekt Pink Ribbon koji je vezan uz dm-ova prodajna mjesta diljem Hrvatske, na konferenciji koju je moderirala glumica Kristina Krepela najavljen je i jedinstveni dobrotvorni događaj – Story Pink Fest koji će se održati 15. listopada na zagrebačkom Cvjetnom trgu, uz 'ružičastu' povorku koja kreće sa Zrinjevca te bogat edukativno-zabavni program otvoren za javnost.
Vezani sadržaj:
- Počela kampanja Snaga je u nama: uključite se u borbu protiv raka dojke
- Kvržice na dojkama - što je normalno, a što ne?
- Top namirnice koje čuvaju zdravlje grudi!
- Saznajte kako obaviti samopregled dojki u samo 10 minuta!
-
Recept dana
Čokoladni kolač s datuljama i orasima
1 h12345 -
Recept tjedna
Juneći gulaš s krumpirom
1 h12345 -
Recept mjeseca
Tjestenina s brokulom
30 min12345