Saznajte kako gljive utječu na vaše zdravlje!

Saznajte kako gljive utječu na vaše zdravlje!

Saznajte kako gljive utječu na vaše zdravlje!
  • Objavljeno: Četvrtak, 27.09.2018.
  • Broj pregleda: 494
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Saznajte kako gljive utječu na vaše zdravlje!
Izvor slike: Depositphotos

Gljive ili volite ili ih ne možete podnijeti. Ovi koji ih ne vole, nakon ovoga bi se mogli predomisliti i pružiti im novu priliku!

Zdravstvene prednosti gljiva su zaista mnogobrojne. Uz pomoć njih možete sniziti kolesterol, prevenirati rak dojke, rak prostate i dijabetes. Gljive također potiču mršavljenje i jačaju imunitet!

Oni uistinu mogu učiniti velike stvari za naše zdravlje, pa tako i zaštititi nas od raznih infekcija.

Osim toga obiluju proteinima, vitaminima, mineralima, aminokiselinama i antioksidansima.

Još ih niste zavoljeli? Evo zašto biste trebali:

Obiluju vitaminom D

Gljive su jedina namirnica koja sadrži vitamin D. Kao i ljudi, gljive ovaj vitamin proizvode uz pomoć sunčeve svjetlosti.

Jačaju imunološki sustav

Gljive mogu potaknuti imunitet jer povećavaju proizvodnju antivirusnih i drugih proteina, koje stanice oslobađaju prilikom zaštite i oporavka tkiva. Istraživanja pokazuju da gljive unapređuju sazrijevanje stanica imunološkog sustava iz koštane srži.

Pune su antioksidansa

Kada je riječ o antioksidantima, tvarima koje pomažu u borbi protiv slobodnih radikala, izabrat ćemo bilo koje drugo povrće ili voće. Gljive smo do sada zanemarivali, no nova istraživanja pokazuju da gljive sadrže jednaki broj antioksidansa kao i crvene paprike.

Isprobajte recept za tjesteninu s piletinom i gljivama!

Čuvaju zdravlje mjehura

Gljive sadrže selen, koji smanjuje rizik od karcinoma mokraćnog mjehura, što posebno pogoduje zdravlju žena.

Potiču mršavljenje

Gljive zaista obiluju proteinima. Čak bismo mogli reći da su one jedino povrće koje proteinskog karaktera. Naime, kada organizam probavlja proteine, sagorijeva masno tkivo, što znači da gljivu potiču mršavljenje!

Osim što sadržavaju veliki udio proteina, imaju nisku kalorijsku vrijednost (150 g gljiva, cca 30 kcal).

U jednom istraživanju, znanstvenici su konzumaciju crvenog mesa zamijenili gljivama. Rezultati su pokazali brže rezultate mršavljenja, ali i duže zadržavanje skinutih kilograma.

Najčitanije zanimljivosti