Seks, šećer i ostala zadovoljstva smanjuju anksioznost

Seks, šećer i ostala zadovoljstva smanjuju anksioznost

Seks, šećer i ostala zadovoljstva smanjuju anksioznost
  • Objavljeno: Nedjelja, 14.11.2010.
  • Broj pregleda: 1.853
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Hrana, seks i druge ugodne aktivnosti pružaju više od užitka, one smanjuju razinu stresa potiskivanjem reakcija na anksioznost u mozgu.

Istraživači sa Sveučilišta u Cincinnatiju na čelu s Yvonne Ulrich-Lai i Jamesom Hermanom, također ističu kako ovi učinci smanjene anksioznost traju oko sedam dana.

„Ovi rezultati daju nam bolje razumijevanje motivacije za konzumiranje „najdraže hrane" u vrijeme stresa. Ali tu je važno napomenuti kako, na temelju naših saznanja, čak i male količine „najdraže hrane" mogu smanjiti posljedice stresa," napominje Ulrich-Lai.

Dva puta dnevno štakori su hranjeni šećernim proizvodima kroz razdoblje od dva tjedna.

Štakori hranjeni šećernim proizvodima pokazali su smanjenu stopu pulsa i hormona stresa, a dok su ih pustili u cijevi namijenjene za igru i istraživanje, bili su skloniji istraživanju nove okoline i održavanju društvenih međuodnosa s drugim štakorima, u odnosu na grupu kontrolnih štakora.

Štakori koji su hranjeni umjetno zaslađenim saharinom, pokazivali su slično ponašanje u smislu smanjenog stresa, kao i štakori kojima je omogućen pristup partnerima koji u to vrijeme seksualno reagiraju (imaju izraženije nagone).

Međutim, zanimljivo je kako šećer ubrizgan direktno u želudac nije pokazao smanjenje reakcije na stres.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti