Spavanje i vrućine

Spavanje i vrućine

Spavanje i vrućine
  • Objavljeno: Četvrtak, 18.07.2013.
  • Broj pregleda: 59
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ovih nekoliko sati više dnevnog svjetla tijekom ljeta može uzrokovati probleme sa spavanjem, a svemu tome svakako ne doprinosi vrućina.

Najmanje jedan sat prije spavanja započnite s opuštanjem i stišavanjem svih zvukova.

Nemojte vježbati niti raditi bilo kakvu intenzivniju aktivnost. Zamračite sobu i stvorite ugodan ugođaj, prilagodite temperaturu, posteljinu i odjeću u kojoj spavate.

Probajte svake noći u krevet otići u isto vrijeme. Nekoliko sati prije spavanja nemojte piti niti jesti kako ne biste često odlazili na zahod.

Napravite listu stvari koje vas brinu i obveza koje vas čekaju. Na taj način ćete umiriti misli, smanjiti anksioznost i organizirati se.

Razmislite dobro hoćete li ljubimcu dopustiti da spava s vama, oni se također premještaju, proizvode različite zvukove jer je i njima vruće, čak i više nego vama.

Osobe koje uzimaju lijekove prije spavanja trebaju razmisliti o tome da ih počnu uzimati ujutro. Ako mislite da lijekovi ometaju san, posavjetujte se s liječnikom o promjeni termina uzimanja lijekova.

Vježbajte um i tijelo tako da spavaću sobu poveže s opuštanjem i spavanjem, a ne s vježbanjem, igranjem igrica ili gledanjem televizora.

Ako vi i vaš partner imate drugačije navike spavanja ili vas ometaju njegove navike, porazgovarajte i o tome kako biste zajedno pronašli rješenje.

Ako vaši problemi sa spavanjem i dalje traju, potražite pomoć liječnika. Moguće je da patite od apneje, stanja koje značajno narušava kvalitetu spavanja, ali i zdravlje.

Najčitanije zanimljivosti