Što jesti prije treninga?

Što jesti prije treninga?

Što jesti prije treninga?
  • Objavljeno: Utorak, 17.01.2017.
  • Broj pregleda: 3.653
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ovi savjeti će vam pomoći da povećate svoju snagu i izdržljivost i izvučete maksimum iz predstojećeg treninga.

Zob s bobičastim voćem

Zob je ugljikohidrat koji se sporo probavlja i puni tijelo energijom, a bobičasto voće je antioksidans koji reducira stres uzrokovan vježbanjem.

Banane

Banane spadaju u složene ugljikohidrate i izvrstan su izvor energije prije treninga. Također su bogate kalijem koji sprječava grčenje mišića.

Saznajte zašto su prehrana i tjelovježba ključ uspjeha!

Jabuka i kikiriki maslac

Ovo može biti jednostavan i praktičan obrok u bilo koje vrijeme. Sadrži kombinaciju ugljikohidrata i proteina što je idealna kombinacija za trening.

Pistacije i borovnice

Borovnice sadrže protuupalna svojstva, što može ubrzati oporavak od oštećenja mišića, a pistacije su odličan izvor proteina i masti koje daju energiju.

Isprobajte smoothie za oporavak nakon vježbanja!

Voće

Prije vježbanja dobro je popiti voćni smoothie, bez dodataka umjetnih sladila. U jednostavan smoothie možete dodati protein iz kravljeg sira i pojačati učinke treninga.

Kava i mlijeko

Protein iz mlijeka kontinuirano omogućava energiju, a kofein iz kave mu daje dodatnu snagu.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti