Suptilni znakovi manjka sna

Suptilni znakovi manjka sna

Suptilni znakovi manjka sna
  • Objavljeno: Nedjelja, 20.12.2015.
  • Broj pregleda: 425
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Čak 25% ljudi diljem svijeta svakodnevno spava manje od 7 sati. Trebate znati da za pravilno funkcioniranje organizma nije svim osobama potrebna ista količina sna. Naime, nekome će biti sasvim dovoljno 7 sati, a nekome 9. Kako biste bili sigurni u to da dovoljno spavate, trebate se upoznati s najčešćim znakovima manjka sna.

Saznajte kako preživjeti dan nakon neprospavane noći!

Neprestano griješite dok radite

Manjak sna, kao i san loše kvalitete, negativno utječu na koncentraciju i smanjuju produktivnost. Ako često griješite, a trenutno ne prolazite kroz uznemirujuću životnu fazu, moguće je da premalo spavate.

Neprestano ste bolesni

Manjak sna oslabljuje imunološki sustav i povećava rizik od nastanka prehlade i gripe, neovisno o sezoni i godišnjem dobu.

Teško donosite odluke

Ako osjećate poteškoće u donošenju najjednostavnijih odluka, moguće je da ne spavate dovoljno ili vaš san nije kvalitetan.

Uobičajeni trening vam postaje naporan

Ako osjećate poteškoće već nakon 10 minuta vježbanja, a imate dobru fizičku kondiciju, postoji velika vjerojatnost da ne spavate dovoljno.

Loše ste raspoloženi

Loše raspoloženje, kao i nagle promjene raspoloženja, su vrlo često posljedica manjka sna i sna loše kvalitete.

Otkrijte kako već večeras možete spavati bolje!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti