Tjelovježba za zdravlje mozga

Tjelovježba za zdravlje mozga

Tjelovježba za zdravlje mozga
  • Objavljeno: Srijeda, 31.10.2012.
  • Broj pregleda: 791
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Svakodnevna tjelovježba visokog intenziteta nije dobra samo za vaše tijelo, već i za mozak, tvrde kanadski znanstvenici.

U istraživanju su sudjelovale pretile i slabo aktivne odrasle osobe, prosjek dobi je bio 49 godina. Oni su na početku istraživanja rješavali testove kognitivnih funkcija, a potom su u razoblju od 4 mjeseca vježbali 2 puta tjedno.

Na kraju razdoblja, znanstvenici su primijetili da je indeks tjelesne mase i ukupna tjelesna masa znatno niža, a njihov kapacitet vježbanja se povećao za 15%.

Na kraju razdoblja su opet rješavali testove kognitivnih funkcija, čiji rezultati su pokazali značajno poboljšanje. Što su više vježbali i kontrolirali unos kalorija, to su rješenja testova bila bolja.

Tijekom tjelovježbe se poboljšava cirkulacija, zbog čega više kisika dolazi u mozak. Na taj način će se poboljšati i kognitivne funkcije mozga.

Znanstvenici ističu da osobe, koje redovito vježbaju, imaju znatno bolje pamćenje, višu razinu koncentracije i boljeg su raspoloženja, prenosi EverydayHealth.

Smanjenje kognitivnih funkcija je normalan dio starenja, ali može biti znatno gore kod osoba koje imaju problema s prekomjernom tjelesnom težinom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti