U ovim namirnicama se skriva vitamin A!

U ovim namirnicama se skriva vitamin A!

U ovim namirnicama se skriva vitamin A!
  • Objavljeno: Petak, 28.04.2017.
  • Broj pregleda: 586
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Crvena paprika

Crvena paprika je izvrstan izvor vitamina A. Potrebno je pojesti ½ šalice crvene paprike kako bismo zadovoljili preporučeni dnevni unos ovog vitamina.

Špinat

Postoje 2 vrste vitamina A. Vitamin A iz mesa, ribe i mliječni proizvoda, dolazi u organizam spreman za upotrebu, a provitamin A iz voća i povrća, poput špinata, tijelo mora samostalno obraditi.

Goveđa jetra

Goveđa jetra je puna vitamina A koji povoljno djeluje na imunološki sustav. Potiče stanice da rade svoj posao u obrani od infekcija i pomaže u stvaranju antitijela koja se bore protiv bilo kakvih zdravstvenih prijetnji.

Slatki krumpir

Ova namirnica je bogat izvor vitamina A. Jedan pečeni slatki krumpir daje više od 500% preporučene dnevne doze ovog vitamina.

Provjerite tko mora uzimati više vitamina!

Sladoled

Što zvuči bolje? Šalica sladoleda ili 20 konzervi tune? Vjerovali ili ne, obje verzije imaju istu količinu vitamina A (oko 20% preporučene dnevne doze). Ipak, tek 25 kuglica sladoleda po količini vitamina A može parirati jednom slatkom krumpiru.

Bundeva

Vitamin A pomaže srcu, plućima i bubrezima u obavljanju njihovih funkcija. Ako poželite nešto slatko, napravite kolač od bundeve. Osim toga, bundeva obiluje beta karotenom i antioksidantima.

Mrkva

Vitamin A čuva zdravlje očiju. Samo pola šalice sirovih mrkvi nadoknadit će preporučenu dnevnu dozu vitamina A.

Ako smatrate nemogućim unijeti u organizam dovoljno vitamina A putem hrane, potražite određene dodatke prehrani. Prije upotrebe se posavjetujte s liječnikom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti