Vježbanje na zraku za očuvanje mentalnog zdravlja

Vježbanje na zraku za očuvanje mentalnog zdravlja

Vježbanje na zraku za očuvanje mentalnog zdravlja
  • Objavljeno: Petak, 17.08.2012.
  • Broj pregleda: 555
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Za manjak samopouzdanja, depresiju ili anksioznost vježbajte na zraku, jer to može učiniti čudo za vaš um.

Fizička aktivnost je korisna za fizičko i psihičko zdravlje. Idealno bi bilo da pojedinac sudjeluje u aktivnostima u kojima uživa, što može uključivati i vježbe koje se izvode na otvorenom. Znanstvenici vježbe na otvorenom često nazivaju zelenim vježbama.

Tijekom istraživanja, sudionici su trebali vježbati u prirodi. Nakon nekog vremena pokazali su znatni porast samopouzdanja i samopoštovanja. Izjavili su da više ne pate od depresije i anksioznosti. Vježbanje na otvorenom nije samo zdravije, već je i besplatno. Postoje razne aktivnosti kao što su biciklizam, rolanje, ribolov, vožnja čamcem, jahanje ili pak vrtlarstvo, koje mogu ukloniti loše raspoloženje.

Neovisno o dobi, vježbanje na otvorenom vam može pomoći. Postoje razne aktivnosti prilagođene za sve dobne skupine. Sve što vama treba je volja i priroda.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti